ساری-فرمانده سپاه کربلا از بهره برداری از ۱۵۰ پروژه محرومیت زدایی سپاه کربلا در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۹۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

خبرگزاری بسیج، سردار مسلمی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه محرومیت زدایی سپاه کربلا در هفته بسیج که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به اهمیت بسیج، و کار جهادی و نیت خدایی برای مردم است، به فرموده رهبر معظم انقلاب بزرگترین مقابله با استکبار خدمت رسانی به مردم است و  سعی کردیم تمام حوزه‌ه  را معطوف به قشر های مستضعف کنیم.

فرمانده سپاه کربلا از بهره برداری از ۱۵۰ پروژه محرومیت زدایی سپاه کربلا در هفته بسیج خبر داد و افزود: سپاه در محروم‌ترین نقاط پروژه‌های عمرانی را با همکاری مجموعه استانداری اجرا می کند.

سردار مسلمی با تصریح بر ساخت خانه محرومین، ادامه داد: در این بخش سپاه توجه‌ای ویژه‌ای دارد که در سال گذشته ۴۵۶ مسکن مددجویی توسط سپاه کربلا ساخته شد.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد:۱۴۰۰ مسکن مددجویی هم امسال در دست ساخت داریم.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به اهدای بسته‌های معیشتی به مردم نیازمند، هم خاطرنشان کرد: هدف ما تامین بخشی از نیاز‌های مردم مستضعف است.

فرمانده سپاه کربلا به تفاهم نامه دولت با سازمان بسیج در حوزه بازار هم اشاره کرد و گفت: شخص استاندار مازندران در حوزه تنظیم بازار دغدغه ویژه‌ای دارد و در این باره تمهیدات خوبی صورت گرفته است.  

سردار مسلمی در پایان سخنان خود یادآور شد: از روز ۵ آذر ماه اقدام عملی بسیج برای نظارت در بازار اجرا می‌شود و نظارت بسیج بر مراکز تولیدی و مراکز عمده ارائه کالا و نیز قطع دست واسطه‌ها است تا در بازار ثابت ایجاد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها