خبرهای داغ:
حجت الاسلام جلیلیان درجشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان:

بزرگترین دستاورد سپاه و بسیج رضایت فرمانده کل قواست/ زمینه‌ساز ایرانِ قوی، داشتن سپاه قوی است

حجت الاسلام جلیلیان در آئین اختتامیه جشنواره مالک اشتر دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: بزرگترین دستاورد سپاه و بسیج رضایت فرمانده کل قواست و کارکردن در مجموعه ای که در سلسله نورانیت رهبری قرار دارد باعث افتخار و مباهات است.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۷۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل جلیلیان در آئین اختتامیه جشنواره مالک اشتر دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه بزرگترین دستاورد سپاه و بسیج رضایت فرمانده کل قواست، گفت: کارکردن در مجموعه ای که در سلسله نورانیت رهبری قرار دارد باعث افتخار و مباهات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید ایرانی قوی داشته باشیم تا زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم و زمینه‌ساز ایرانِ قوی، داشتن سپاه قوی است.

حجت الاسلام جلیلیان، اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین مولفه قدرت سپاهِ قوی را معنویتِ سپاه دانست و گفت: در طول 43 سال توانستیم تمام توطئه‌های استکبار جهانی را با عزت و اقتدار خنثی کنیم و استکبار را در سراشیبی افول قرار دادیم که به برکت اقدام جهادی بسیجیان و ایثارگری خانواده‌های معزز شهدا بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه با اشاره به هدف نهایی جشنواره مالک اشتر سپاه و اهمیت رشد و تعالی معنوی و سازمانی در همه ابعاد افزود: امروز مدیران لایق و اسوه در این مکان معرفی شده و مدال نوکری مردم را اخذ می‌کنند و بدانند از امروز به بعد مسئولیت‌شان خطیرتر است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف معرفی فرماندهان و مدیران برتر در رده‌های مختلف نمایندگی ولی فقیه سپاه استان کرمانشاه برگزار می‌شود، افزود: الگوسازی و الگوپروری، برجسته‌سازی اهمیت نیروی انسانی در سازمان از جمله اهداف محوری جشنواره مالک اشتر است.

حجت الاسلام جلیلیان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دشمنان سعی دارند تا مانع پیشرفت ما شوند؛ به همین دلیل ما باید با قوی شدن جلوی آن‌ها بایستیم، زیرا با قوی شدن هم هزینه کاهش خواهد یافت و هم ما را به سمت اهداف کلان سوق خواهد داد تا بیش از گذشته در عرصه‌های مختلف بدرخشیم.

بر اساس این گزارش، در انتهای مراسم از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات