مراسم تودیع و معارفه فرماندار اراک برگزار شد/یک دهه‌شصتی سرپرست فرمانداری اراک شد‌

مراسم تکریم و معارفه فرمانداران جدید و قدیم شهرستان اراک پیش از ظهر امروز با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری اراک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۴۸
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مراسم تکریم بختیاری فرماندار سابق و معارفه امیر هادی سرپرست فرمانداری شهرستان اراک در سالن اجتماعات شهدای محراب فرمانداری برگزار شد.

هادی که از مدیران دهه شصتی و جوان استان مرکزی است، متولد 26 فروردین‌ماه 1361 و نوه روحانی شهید آیت‌الله محمدصادق صدوق(ره) است، وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه آزاد اراک، فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه آزاد آشتیان و دکتری روابط بین‌الملل از دانشگاه آزاد واحد مرکز تهران است.
 
فرمانداری شهرستان‌های فریدن، بویین میاندشت، گلپایگان در استان اصفهان، شهردار خنداب، معاون مهندسی و توسعه و نیز معاون پشتیبانی و منابع انسانی آبفای استان البرز، رئیس گروه تعیین صلاحیت در سازمان برنامه و بودجه کشور، نماینده کارفرما در کارگاه طرح انتقال آب از سد کمال‌صالح به اراک، عضو سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان (پروانه نظارت ـ اجرا) و همچنین معاون فنی و شهرسازی شهرداری مهاجران از جمله سوابق اداری سرپرست جدید فرمانداری اراک است.

شهرستان اراک دارای سه بخش مرکزی، ساروق و معصومیه و ده دهستان است که جمعیت این شهرستان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۵۹۱٬۷۳۷ بوده‌است و به علت وجود صنایع مختلف و مادر در اراک این شهر را پایتخت صنعتی ایران می‌نامند.

انتهای پیام/ 

 

 

 
ارسال نظرات