دادستان بابل با بیان اینکه همه ما در برابر فقر فرهنگی مسئول هستیم، و رسالت داریم افزود: گوش برخی از مسئولین به این مسئله بدهکار نیست و نمی‌خواهد بپذیرند برخی از جرایم به دلیل فقر فرهنگی است.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۷۶
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان شهرستان بابل شامگاه امروز یکشنبه ۷ آذرماه در برنامه یکشنبه‌های شهدایی که با حضور سرهنگ شالیکار فرمانده نیروی انتظامی بابل، امام جمعه و اعضای شورای شهر گتاب و همچنین با حضور پرشور مردم انقلابی، ولایتمدار و شهید پرور این شهر در  مسجد جامع شهر گتاب شد، ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا، با اشاره به اینکه مردم، ولی نعمت ما هستند، گفت: شهدا با چشمانی باز و با آگاهی و بصیرت جان خود را تقدیم انقلاب و نظام کردند.

حجت الاسلام ملاکریمی با بیان اینکه ما در قبال خون شهدا مسئولیت داریم، افزود: خدای متعال بر آن مسئولی که بر صندلی مسئولیت تکیه بزند و به مردم خدمت نکند و براساس خون شهدا گام برندارد، لعنت می‌فرستد.

دادستان بابل با تصریح بر اینکه شهدا شاهد روز قیامت هستند، خاطرنشان کرد:اگر مسئولی به مردم خدمت نکند، چطوری میتواند پاسخگوی خانواده شهدای گمنامی باشد که سال‌ها منتظر خبری از شهیدشان هستند.

حجت الاسلام ملاکریمی با بیان اینکه مسئول و کارمندی که دنبال فساد اقتصادی است و یا آن مسئولی که ارز ۴۲۰۰ هزار تومانی گرفت تا به کشور نفعی برساند، اما، آن پول را تبدل سرمایه برای خود کرد، باید جواب خون شهدا را بدهد، افزود: امروز ما بعنوان خدمتگزار مردم باید درمسیر شهدا گام برداریم.

دادستان شهرستان بابل با انتقاد از مسئولی که به ارباب رجوع خدمت نمی‌کند و به کار مردم رسیدگی نمی‌کند، گفت: همه کشور‌ها دچار مشکلاتی هستند، اما در نظام اسلامی باید مسئولان به مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام ملاکریمی با بیان اینکه نظام اسلامی به جایگاهی از قدرت دفاعی رسیده است که هیچ دشمنی جرات جنگ نظامی علیه کشور را ندارد، اضافه کرد: انقلاب و نظامی که با خون هزاران شهید تشکیل شد، آن وقت یک عده مسئول به جای آنکه دنبال راه شهدا باشند، به فکر اختلاس هستند.

دادستان شهرستان بابل، با بیان  اینکه برخی مسئولین چشم امید به کشور‌های غربی داشتند، و هشت سال کشور را معطل مذاکره کردند، خاطرنشان کرد: باید از خون شهدا درس گرفت و راه شهدا را ادامه داد.

حجت الاسلام ملاکریمی با تصریح بر اینکه امنیت خط قرمز ما است، تاکید کرد: هر کسی بخواهد در هرزمینه‌ای امنیت مردم را به خطر بیندازند بشدت با آن برخورد می‌شود.

دادستان بابل در ادامه به هوشیاری نیروی انتظامی و مسئولان برپایی امنیت در کشف خانه‌های تیمی، کشف مواد مخدر و ... اشاره کرد و گفت:ماموران آگاهی برای تامین و ارتقای امنیت پایدار به صورت شبانه روزی فعال هستند و اجاره ناامنی در شهر را نمی‌دهند.

حجت الاسلام ملاکریمی در بخش دیگری از سخنان با تصریح بر اینکه فقر اقتصادی منجر به برخی جرائم می‌شود، خاطرنشان کرد:اما برخی از جرایم ربطی به فقر اقتصادی ندارد، بلکه بخاطر فقر فرهنگی است.

دادستان بابل با بیان اینکه همه ما در برابر فقر فرهنگی مسئول هستیم، و رسالت داریم  افزود: گوش برخی از مسئولین به این مسئله بدهکار نیست و نمی‌خواهد بپذیرند برخی از جرایم به دلیل فقر فرهنگی است.

حجت الاسلام ملاکریمی با تصریح براینکه طرح برخورد با اراذل و اوباش بصورت جدی در دستور کار است، افزود: قانون فصل الخطاب ما است و هرکسی بخواهد امنیت مردم را بهم بزند، قانونی با آن برخورد خواهد شد.

دادستان بابل با تاکید براینکه هر کسی مسئول شد و پست و جایگاهی گرفت به زحمت و برکت خون شهدا است، افزود:باید برای تحقق  آرمان‌های شهدا مثل شهدا از جان مایه بگذاریم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها