برگزاری همایش اقتدار بسیج در شهرستان بافق/تجمع گروه های جهادی سپاه بافق

همایش اقتدار بسیج با حضور مسئولان شهرستان بافق و جمع کثیری از بسیجیان در حسینیه سفلی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۱۵۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج، همایش اقتدار بسیج با حضور امام جمعه بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، شهردار و جمعی دیگر از مسئولان و ادارات و بسیجیان در حسینیه سفلی برگزار شد.
همایش اقتدار بسیج برنامه‌هایی از جمله تلاوت آیات قرآن، گروه سرود عاشقان اجرا شد. در ادامه فرمانده ناحیه بافق جناب سرهنگ نصیری در این همایش با بیان اینکه بسیج پس از گذشت ۴۲ سال از عمر خود ثابت کرده در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: بسیج بیش از گذشته در صحنه‌های مختلف درخشیده است. وی تاکید کرد:در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب با همه توان باید به میدان بیایید تا در مباحث تولید، علمی، و فرهنگی با تکیه بر این بیانیه اهداف نظام را پیش ببریم. در پایان امام جمعه شهرستان بافق حجت الاسلام سعادت فرد در این همایش بیان کرد:بسیج و بسیجی با استفاده از تجربیات مجاهدین ۸ سال نظام مقدس روز به روز پویاتر و جوان‌تر به فعالیت‌های خود در اکثر نقاط دنیا ادامه می‌دهد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ تجمع گروه‌های جهادی سپاه ناحیه بافق با حضور گروه‌های جهادی خواهر  برادران بسیجی در بیت الرضا شهرستان بافق برگزار شد.
در این مراسم جناب سرهنگ نصیری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بافق ضمن خدا قوت و تبریک هفته بسیج از فعالیت خالصانه آن‌ها تقدیر و تشکر نمود.
در پایان حجت الاسلام سعادت فرد امام جمعه شهرستان درباره اخلاص در کار بیان کرد: اگر قصد دارید کارتان تاثیر گذار بیشتری داشته باشد سعی کنید با اخلاص باشد و دنبال اسم و رسم نباشید.
وی در ادامه اظهار کرد: با محصولات و امکانات منطقه خودتان کار آفرینی کنید.
ارسال نظرات