وحیدی با بیان اینکه دولت حل مشکلات کشور را به وابستگی به خارج گره نمی‌زند، گفت: دشمن بداند ما زیر بار زور نخواهیم رفت و این منطق روشن ما است.
کد خبر: ۹۳۹۶۲۶۴
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد وحیدی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خدمت یک نعمت بسیار مهم است، اظهار کرد: استاندار جدید خراسان جنوبی آقای جواد قناعت، اهل جهاد، با سابقه خوب و دارای مدارج علمی است.

وزیر کشور بیان کرد: جمهوری فصل جدیدی از حیات خود که عزت همراه با ارزش‌های انسانی است را شروع کرده و عزت ما نیز برگرفته از ایمان است.

وحیدی با تاکید بر اینکه عزت ما بدون کوتاه آمدن در برابر قدرت‌ها و با بصیرت مردم محقق شده است، گفت: امروز در دوره جدید در حالی فصل خدمت را شروع کرده‌ایم که دشمنان یکی پس از دیگری کنار رفته و یا در حال کنار رفتن هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز با شکسته شدن سیاست‌ها، خستگی مفرط در ماشین نظامی و نفرت عمومی رو به رو است، اظهار کرد: ما نمی‌توانیم مسائل را با ابر جنایتکاری حل کنیم که قاتل سردار سلیمانی است و دولت دیگر حل مشکلات را به وابستگی به خارج گره نمی‌زند.

وحیدی با بیان اینکه مذاکره کنندگان مذاکره را با عزت ادامه می‌دهند، افزود: دشمن بداند ما زیر بار زور نخواهیم رفت و این منطق روشن ما است.

ارسال نظرات