خبرهای داغ:
سردار کارگر با بیان اینکه مردم ایران با ایستادگی در برابر مشکلات توانستند در عرصه‌های مختلف پیروز شوند، گفت: دوران دفاع مقدس نماد ایستادگی مردم در برابر مشکلات است.
کد خبر: ۹۳۹۶۴۵۷
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار  «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ویژه‌برنامه هفته بسیج که صبح امروز (سه‌شنبه) در ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار داشت: قدرت، عزت، اقتدار و امنیت امروزی کشور را مدیون ایثار شهدا و خانواده شهدا هستیم و امروز هرچه که داریم به برکت خون شهداست.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «اگر هشت سال زرین دفاع مقدس نبود، امنیت و عزت امروز را نداشتیم»، گفت: ما امروز باید به شهدا، جانبازان و شهدا افتخار کنیم.

سردار کارگر با بیان اینکه مردم ایران در دنیا نمونه ندارند و با ایستادگی در برابر مشکلات توانستند در عرصه‌های مختلف پیروز شوند، افزود: نماد ایستادگی مردم در برابر مشکلات، دفاع مقدس بود؛ در دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی تثبیت شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس آمد و شعار‌هایی را که در انقلاب اسلامی داشتیم به منصه ظهور رساند؛ ما در دفاع مقدس نمایشگاهی از تمام ارزش‌ها و معارف اسلامی را دیدیم.

سردار کارگر با اشاره به سخنان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه دفاع مقدس قله است و مقاومت دامنه آن است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عنصر دفاع مقدس که اگر نبود، پیروز نمی‌شدیم، بسیج و بسیجیان بودند و تشکیل بسیج عنایت خداوند بود که به امام راحل الهام شد.

ارسال نظرات