به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و هیات همراه با خانواده استاد بسیجی، زنده یاد علیرضا پارسا استاد فقید دانشگاه پیام نور دیدار کرده و یاد و خاطره این استاد گرانقدر را گرامی‌داشتند.
کد خبر: ۹۳۹۶۴۶۱
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و هیات همراه با خانواده استاد بسیجی، زنده یاد علیرضا پارسا استاد فقید دانشگاه پیام نور دیدار کرده و یاد و خاطره این استاد گرانقدر را گرامی‌داشتند.

در ادامه این نشست که در آن ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور کشور و سید محمود نبوی مسئول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور، حضور داشتند لوح یاد بودی به پاس زحمات این استاد فرهیخته و مخلص بسیجی توسط محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور به خانواده این استاد فرهیخته اهدا شد.

دکتر پارسا

در بخشی از متن این لوح یادبود آمده است:

استاد فرزانه، زنده  یاد  دکتر علیرضا  پارسا  عمری  را  با مجاهدت، دلی سرشار از  ایمان راستین، فکری پویا  و  آکنده  از انگیزه و عزمی راسخ  در خدمت اسلام و انقلاب سپری کرد. گوهر توکل، تعبد و نفس مطمئنه دل و جان این شخصیت عزیز را مالامال از عشق  به اسلام و انقلاب نمود  و تا آخر عمر با برکتش  ثابت  قدم  و استوار ماند، بی‌شک دلبستگی و تعلق خاطر آن استاد  گرانمایه به پرورش علمی و اخلاقی جوانان این مرز و بوم و تلاش وی  برای شکوفایی و بالندگی استعدادهای بالقوه  آنان در کنار سخت کوشی، آزادگی و عزت ‌نفس او را به یک الگوی ستودنی و استاد تراز انقلاب اسلامی تبدیل نمود. آثار ارزشمند، فاخر و ماندگار آن استاد برجسته که در زمینه ‌های مختلف به رشته تحریر درآمده حاصل سال‌ها تلاش و مجاهدت علمی مداوم ایشان بوده و افزون بر همه مراتب علمی و معرفتی و معنوی ایشان، حضور این معلم پارسا در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی  و نقش آفرینی در صحنه‌های  انقلاب اسلامی درس آموز و الهام‌بخش و چراغ راهی فراروی پویندگان راه حقیقت خواهد بود. فقدان  تأثر برانگیز این استاد  توانمند،  متعهد و دلسوز را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و تمامی دوستان و علاقه‌مندان وی  تسلیت عرض نموده و از  ذات اقدس باری‌تعالی برای آن عزیز سفر کرده، رحمت واسعه الهی و  برای خانواده محترم و سایر بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم.

گرامیداشت یاد و خاطره استاد بسیجی زنده‌ یاد علیرضا پارسا و  انتصاب رئیس جدید  بسیج اساتید دانشگاه پیام نور

گفتنی است در این مراسم طی حکمی  از سوی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، محمد تقی امینی استاد تمام و عضو هیات علمی گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور منصوب شد.

انتهای پیام/

 

 
ارسال نظرات