برترین‌های حوزه و پایگاه‌های ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه معرفی شدند

همزمان با هفته بسیج سومین جشنواره و نمایشگاه حوزه‌ها و پایگاه‎های مقاومت بسیج اسوه برتر سپاه الغدیر یزد، در مرکز استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۶۲۱
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، اسوه‌های سپاه الغدیر در این جشنواره که با شرکت ۵ حوزه و ۷ پایگاه مقاومت بسیج برتر و نمونه از سراسر استان یزد برگزار شد، در ۱۲ غرفه جداگانه برخی از عملکرد یک‌ساله خود را در معرض دید عموم قرار دادند.
حوزه مقاومت بسیج مشترک عشایری شهید مطهری اسفندآباد با فرماندهی محمد برزگر و پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) مهرآباد از شهرستان ابرکوه، با کسب عنوان نمونه استانی توانستند برای همشهریان خود به ویژه بسیجیان تلاشگر و مخلص، افتخارآفرین باشند.
پایگاه حضرت رقیه (س) که موفقیت خود را مرهون زحمات شبانه‌روزی بسیجیان فعال و مردم همیشه در صحنه می‌داند، با فعالیت‌هایی که بیشتر در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به افراد واجد شرایط و اشتغالزایی، فعالیت بی‌نظیر گروه‌های جهادی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان کرونا و... برای سومین بار نمونه استانی و همچنین در سال‌های گذشته ۳ بار نمونه شهرستانی شد.
این موفقیت را ابتدا مدیون لطف خدا، عنایت ائمه اطهار (ع) و شهدا، الگوگیری از افراد دلسوز، مسولیت‌پذیر و خستگی‌ناپذیر از جمله سرهنگ ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، حجت‌الاسلام علیزاده امام جمعه، عظیمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت خدیجه کبری (س) بخش بهمن، پدر عزیزم که مشوق و همراه اصلی من در حوزه خدمت‌گذاری در بسیج بودند، راهنمایی‌های همسرم زنده‌یاد علی اصغر احمدی نخبه بسیجی و فعال عرصه فرهنگ و هنر، حمایت‌های همه‌جانبه همشهریان، هیات امنای امامزادگان (ع)، مساجد امام حسین (ع) و امام علی (ع)، حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) و دیگر مسولین شهر مهردشت می‌باشم.
گفتنی است فرمانده سپاه الغدیر استان، فرماندار و امام جمعه یزد و برخی دیگر مسئولین بازدید کردند و با بعضی از آنان تفاهم نامه‌ای منعقد گردید ودر روز اختتامیه از برترین‌ها توسط جانشین محترم فرماندهی تقدیر شد. 

ارسال نظرات