شست‌وشو و گندزدایی مخازن آب ‌‌آشامیدنی شهری و روستایی کهریزک

شست‌و‌شو و گندزدایی مخازن آب آشامیدنی کهریزک به منظور ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی، با اولویت مخزن های روستایی در حال انجام است.
کد خبر: ۹۳۹۶۸۳۲
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج: مدیر امور آبفای کهریزک شرکت آب و فاضلاب منطقه6تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت شست و شو و گندزدایی مخازن آب در ارتقای کمی و کیفی آشامیدنی، شست و شوی مخازن آب آشامیدنی کهریزک با اولویت مخزن های آب روستاها در دستور کار قرار گرفته است و در فاز نخست آن، مخزن های هوایی روستاهای کاشانک، جعفرآباد و تورقوزآباد شست‌و‌شو و گندزدایی شد.

امید صابری به لزوم استمرار آبرسانی و عدم قطعی آب در هنگام شست و شوی مخازن اشاره کرد و افزود: به منظور تداوم تامین آب و عدم قطعی آب مشترکین روستای تورقوزآباد در زمان شست و شو، ضمن انجام عملیات سه راه گیری، دو دستگاه شیرخط ۱۰۰ و ۱۲۵ میلی متری در ورودی و خروجی مخزن این روستا نصب شد و پس از آن، کار شست‌و‌شو ی مخزن انجام شد و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

صابری با اشاره به ادامه عملیات شست و شوی مخازن شهری و روستایی کهریزک خاطرنشان کرد: بقیه مخازنی که شست و شوی آنها به دلیل لزوم استمرار و تداوم آبرسانی و عدم قطعی آب مشترکین مستلزم رینگ شبکه می باشد طبق برنامه ریزی در دستور کار قرار دارد تا پس از رینگ کردن شبکه، شست و شو و گندزدایی مخزن ها انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار