مدیر شهرستان‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی در خواف؛
مدیر شهرستان‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی گفت: بر اساس استفتائات انجام‌شده از سوی مقام معظم رهبری؛ عزل و نصب ائمه جماعات مساجد با امام‌جمعه به‌عنوان مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد و ریاست شورای تبلیغ شهرستان است.
کد خبر: ۹۳۹۶۹۳۴
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی در خواف، حجج‌الاسلام حیدر زاده، مودی، راستگو و گرمه‌ای از مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان در یک سفر کاری به خواف با حجت‌الاسلام‌والمسلمین برزگر نژاد امام‌جمعه و مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد این شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار امام‌جمعه و مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خواف گزارشی مبسوطی از فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، اجتماعی و... مساجد این شهرستان را بیان نمود.

سپس مدیر شهرستان‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی با قدردانی از فعالیت‌های انجام‌شده در شهرستان خواف گفت: مدیر مساجد، امام‌جمعه هر شهرستان هست و ائمه جماعات مساجد به‌عنوان مدیر هر مسجد هستند و تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در مساجد توسط ادارات و نهادهای انقلابی باید با هماهنگی امام‌جمعه و مدیر مرکز باشد.

حجت‌الاسلام حیدر زاده در ادامه با قدردانی از ارکان مساجد اعم از هیئت امناء و خدام زحمتکش و مسئولان پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی مساجد افزود: این عزیزان باید تحت مدیریت امام جماعت مسجد به‌عنوان مدیر مسجد باشند.

در پایان تأکید کرد: بر اساس استفتائات انجام‌شده از سوی مقام معظم رهبری عزل و نصب ائمه جماعات مساجد با امام‌جمعه به‌عنوان مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد و ریاست شورای تبلیغ شهرستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها