امام جمعه ایلام گفت:یكی از تابلوهای با ارزش توفیقات ملت بزرگ ایران اسلامی در دفاع از كیان اسلامی و ارزش های والای نظام بود كه تا سال ها در اذهان ملت ایران ، منطقه و جهان باقی می ماند.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۲۷
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام کریمی تبارامام جمعه ایلام در مراسم کنگره سه هزارشهید استان ایلام  که با حضور سردار سلامی و جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد گفت:مردم استان ایلام طلایه دارآیثار هستند و در فراز و فرود جنگ خالصانه به دفاع از میهن اسلامی پرداختند.

وی اظهار کرد:مردم شریف ایران در آزمون سخت دوران انقلاب، دفاع مقدس تهدید اتوتحریمات نمره قبولی را کسب کردند و دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند

حجت الاسلام کریمی تبار افزود:مردم ایران اسلامی در طول دوران نسبت به آب وخاکشان وفادار ماندند  که نمونه این امر ایثار ودلاورمردی است که مردمان این دیار علی رقم بمباران هایی که صورت گرفت شهرودیارشان را ترک نکردند.

وی در پایان گفت:دفاع مقدس هشت ساله ملت بزرگ ایران یكی از تابلوهای با ارزش توفیقات ملت بزرگ ایران اسلامی در دفاع از كیان اسلامی و ارزش های والای نظام بود كه تا سال ها در اذهان ملت ایران ، منطقه و جهان باقی می ماند.

ارسال نظرات