امام جمعه ایلام:

توزیع اقلام ضروری بین نیازمندان هدیه ای از بیت المال است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اهدای جهیزیه و اقلام ضروری به نیازمندان هدیه ای از بیت المال است که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به ذی حقان اهدا می شود که باید کرامت آنها حفظ شود.
کد خبر: ۹۳۹۹۴۲۵
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار  در آیین اهدای جهیزیه و سیستم های گرمایشی در راستای برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اهدایی از بنیاد احسان اظهار داشت: نهادهایی چون ستاد اجرایی فرمان امام و بنیادهای وابسته به این ستاد فقط واسطه خیر هستند و هیچ منتی بر نیازمندان ندارند و باید احترام و شان این افراد حفظ شود.

وی افزود: انتظار از ستاد فرمان و بنیاد احسان فعالیت و حضور چشمگیرتر در استان ایلام و نقاط محرومی چون هلیلان و چوار به عنوان شهرستان های تازه تاسیس است که مردم این مناطق از کمبود و مشکل آب در رنج و مضیقه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: حضور گروه های جهادی در بین مناطق محروم و خدمات رسانی بی منت و خودجوش به این مردم به ویژه هنگام بروز حوادثی چون سیل و زلزله موجب دلگرمی، اعتماد و امیدواری ساکنان این نقاط به نظام و گروه های جهادی می شود.

وی به گروه های جهادی پیشنهاد کرد: با ایجاد شبکه های ارتباطی، برای تسریع در خدمات رسانی به محرومان و اشراف اطلاعاتی به جامعه هدف استان به صورت شبکه ای کار کنند تا ارائه خدمات به محرومان عادلانه و هدفمند باشد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: گروه های جهادی در کنار کمک های مادی به رسالت فرهنگی و مذهبی در بین نیازمندان نیز توجه و اهتمام داشته باشند تا قشر نیازمند همزمان با خدمات مادی بسته های معنوی فرهنگی و مذهبی هم دریافت کند.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار از بنیاد احسان خواست برای زائران عراقی که با هدف زیارت امام رضا (ع) به استان ایلام سفر می کنند، محل اسکان و استراحتگاه ایجاد کند.

وی همچنین از مسوولان بنیاد احسان تقاضا کرد برای مناطقی که فاقد آب شرب سالم هستند، طرح های آبرسانی ایجاد شود تا از مهاجرت ساکنان این نقاط به حاشیه شهرها جلوگیری شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات