خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)استان اصفهان گفت: نباید از ارتباط با خدا غافل نشویم و دعا کنیم خدا رحمت الهی و باران خود را بر ایران نازل کند و توجه به معنویات در حوزه آب مورد توجه باشد.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۲۸
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان، سردار مجتبی فدا صبح پنجشنبه در اختتامیه اولین جشنواره دانشجویی مالک اشتر ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای دانشجو و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تشکر ویژه از تمام مردم ایران به خصوص کادر درمان می‌کنم که بسیج دانشجویی در کنار آنها کم بود.

وی افزود: در دورانی که در کشور ماسک نبود ۲۰۰ هزار ماسک در اصفهان تولید می‌شد که ۳۰ هزار ماسک آن در اصفهان می‌ماند که بسیج دانشجویی توانست با اقدام خود اصفهان را در خصوص ماسک و ضد عفونی کمک کردند و خوش درخشیدند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: بسیجیان خانه به خانه برای غربالگری رفتند، که در این مسیر بعضاً با برخورد تند مردم روبه‌رو شدند اما ادامه دادند و کاری کردند که دانشگاه علوم پزشکی آن را بی نظیر خواند.

وی تاکید کرد: در تنظیم بازار نیز بسیج دانشجویی تلاش ویژه کرد، همچنین در کمک به کادر درمان نقش مهمی داشتند، همچنین در مرحله آخر واکسیناسیون بسیجیان نقش مهم در راه اندازی مراکز واکسیناسیون جدید داشتند.

 

۱۷۰ بسیجی در کنار کادر درمان

فدا اضافه کرد: در زمانی که همه مردم از کرونا می‌ترسیدند، ۱۷۰ نفر نیرو بسیجی در مراکز درمانی داشتیم که باید کتابی از این کار تهیه کرد تا آیندگان از این تجربیات استفاده کنند که در زمان تحریم ما چه کاری کردیم.

وی تاکید کرد: امروز می‌بینیم آلمان به عنوان پیشرفته‌ترین کشور دنیا با پوشش واکسیناسیون ۸۵ تا ۹۰ درصد روزانه ۳۰۰ فوتی کرونا دارد که نشان می‌دهد باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ضمن تبریک بازگشایی دانشگاه‌ها به رؤسای دانشگاه‌ها ابراز داشت: دانشجویان به تعبیر رهبر معظم انقلاب افسران جنگ نرم دشمن هستند که نشان می‌دهد بازگشایی دانشگاه‌ها ضرورت داشت.

وی تاکید کرد: بسیج‌های دانشجویی به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها کار خود را متوقف کردند که بخشی از فعالیت آنها در پیگیری و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و بخش دیگر آن در حوزه کرونا بود، انتظار ما این است که دانشجویان در خصوص مسئله یابی و حل مشکل استان وارد عمل شوند.

فدا افزود: از استاندار انتظار می‌رود از بسیج دانشجویی به عنوان حلقه میانی استفاده کنند و این نوید را بدهیم که بازگشایی دانشگاه‌ها دانشجویان در جنگ نرم تأثیر جدی بگذارد.

 

مطالبات کشاورزان به حق است

وی ادامه داد: با توجه به حجم زیاد یک جبهه واحد تحت عنوان جبهه فرهنگ انقلاب تشکیل بدهیم و مقابل هجوم دشمن تلاش کنیم و با تشکیل این جبهه به صورت جدی مقابل دشمن فعالیت کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه استان دچار مشکلات جدی است، اضافه کرد: بخشی از این مشکل به به تغییر اقلیم مرتبط است و بخش دیگر آن به بی توجهی به خواسته مردم و مدیریت اشتباه است و بخش دیگر برداشت‌های اضافی است اما مطالبات کشاورزان به حق است.

وی تاکید کرد: باید مواظب باشیم که دشمن روی این مطالبات به حق سوار نشود و باید توجه کنیم در این راستا نیازمند توجه به مسائل معنوی هستیم و در همین راستا هفته آینده پویشی شکل خواهد گرفت، همچنین نباید از ارتباط با خدا غافل نشویم و دعا کنیم خدا رحمت الهی و باران خود را بر ایران نازل کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها