خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

مدیریت در حوزه امنیت باید الگوی ما در سایر حوزه‌ها باشد

اعلایی گفت: مدیریت در حوزه امنیت باید الگوی ما در سایر حوزه‌ها باشد. تولید امنیت، با وجود شدیدترین تحریم‌ها در کشور روند مطلوبی را طی می‌کند.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۳۰
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده شهیدان بابایی و لشگری که با حضور مسوولان کشوری و لشگری برگزار شد بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره شهدای ایلام به جایگاه شهدا اشاره کرده و بیان فرمودند؛ «اینها مقامات معنوی دارند دلیلش هم خود شهادت است چون شهادت را ارزان به کسی نمی دهند. شهادت مرگ تاجرانه است»

وی گفت: نگاه ما در حوزه مدیریت اجرایی که به نوعی مورد هدف و تهاجم دشمن قرار گرفته است و می‌تواند آنها را به هدفشان برساند یا از آن دور کند، «امنیت» است.

اعلایی اذعان کرد: یکی از مزایای ما در حیطه مدیریتی که به شدت مورد تهدید و برنامه ریزی تخریبی دشمنان است، حوزه امنیت است. این امر نشات گرفته از حسن مدیریت و روحیه اخلاص در کار مدیریتی است.

استاندار قزوین در پایان گفت: مدیریت در حوزه امنیت باید الگوی ما در سایر حوزه‌ها باشد. تولید امنیت، با وجود شدیدترین تحریم‌ها در کشور روند مطلوبی را طی می‌کند که برگرفته از برکات یادآوری مستمر نام شهدا در محیط‌های معنوی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها