خبرهای داغ:
 استاندار خوزستان با بیان اینکه ۸۰ درصد مدیران این استان تغییر خواهند کرد، گفت: مدیرانی لازم داریم که با شاخص‌های دولت سیزدهم تطبیق داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۲۲
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

صاق خلیلیان روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان مسجدسلیمان در محل مصلای این شهرستان بیان کرد: همه مسئولان و افراد تاثیرگذار باید تلاش کنند تا آنچه شایسته استان است، محقق شود.

وی با اشاره به آغاز تغییرات مدیریتی در استان از معاونت‌های استانداری افزود: سه معاونت از استانداری و پنج فرماندار تغییر یافتند البته قرار نیست همه مدیران تغییر یابند چون انتخاب همگی سیاسی نبوده است.

استاندار خوزستان گفت: این نظام بر پایه اسلام، توکل بر خداوند متعال و تکیه بر حضور مردم استوار است و در مسیر تحقق عدالت و رفع محرومیت گام برمی‌دارد.

وی افزود: در دولت جدید و مردمی به دنبال تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی هستیم و با اقدامات این دولت برای توسعه روز افزون تلاش می کنیم.

خلیلیان با بیان اینکه دولت قبل در هشت سال گذشته با وجود خدماتی انجام شده در رفع مسائل و مشکلات تحرک لازم را نداشت، اظهارداشت: متاسفانه در دولت قبل شاهد ساختار منفعلی بودیم و با توجه به نتیجه ندادن برجام، هشت سال فرصت‌های این ملت هدر رفت.

وی با بیان اینکه وظیفه سنگینی در این دولت انقلابی بر عهده داریم، ادامه داد: باید علاوه بر دوران گذشته تلاش های شبانه روزی برای رسیدن به اهداف نظام را داشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: هدف اصلی این دولت تکیه بر اقتصاد مقاومتی است؛ اگر در هشت سال گذشته اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده بودیم شاهد این میزان مشکل نبودیم.

وی با بیان اینکه جبران خرابی‌ها تلاش شبانه روزی را می‌طلبد، افزود: رفع مسائل و مشکلات مردم و کشور با نگاه ویژه به خوزستان رویکرد رییس جمهوری است و مسئولان و علما عزم خود را جزم کرده اند تا مشکلات این استان را حل کنند.

خلیلیان بیان کرد: مسائل و مشکلات استان را یک ماهه شناسایی و طرح‌های مختلف در بخش های فرهنگی و اقتصادی و ... را تعیین کردیم که در حوزه معاونت اجرایی رییس جمهوری به تصویب رسیدند .

وی با بیان اینکه کارگروهی برای پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری در خوزستان تشکیل می‌شود، افزود: اعتباری که برای مصوبات تعیین شده بالغ بر ۳۶۰ هزار میلیارد ریال است که ۱۵۰ هزار شغل در استان ایجاد خواهند کرد.

خلیلیان اظهار داشت: نفت متعهد شده در قالب مسئولیت های اجتماعی ۷۰ هزار میلیارد ریال به استان پرداخت کند که ۲۰ هزار میلیارد ریال را امسال پرداخت خواهد کرد و تا سال ۱۴۰۲ باقی مبلغ پرداخت می کند.

امروز با حضور استاندار خوزستان در مسجد سلیمان همچنین محور مسجد سلیمان به ایذه به طول هفت کیلومتر افتتاح شد.

صادق خلیلیان همچنین از فاز دوم توسعه ای شرکت سیمان کارون در مسجد سلیمان نیز بازدید نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها