سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبر داد
زنجان - سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، گفت: مهلت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذرماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۹۹
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان صادقی اظهار داشت: در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کنار رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه‌ای و داستان نویسی، رشته‌های شعرسرایی، پویش "برای امام زمانم" و قصه گویی اضافه شده و برای جلب مشارکت بیش از پیش ناشران و کتابداران ۲ بخش حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر و مروجان فرهنگ رضوی نیز در نظر گرفته شده است.

 

تمديد مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی زنجان

 

 

وی با اشاره به اینکه در فراخوان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ۶ عنوان کتاب در ۳ رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شده است، افزود: در رده کودک (۴ تا ۱۲ سال) کتاب‌های زندگی امام رضا (ع) اثر سید مهدی مهاجرانی از انتشارات کتابک و مجموعه ۱۴ معصوم امام زمان (ع) اثر زهرا عبدی از انتشارات جمکران معرفی شده و کودکان علاقمند می‌توانند در ۲ رشته نقاشی و پویش کتابخوان به ازای هر ۲ کتاب، شرکت کنند.

 

 

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان ادامه داد: در رده سنی نوجوان (۱۳ تا ۱۷ سال) کتاب‌های برای ضامن آهو، ۵۵ پرسش و پاسخ درباره امام رضا (ع) و زیارت ایشان اثر غلامرضا حیدری ابهری از انتشارات به نشر و ده قصه از امام زمان (عج) اثر فریبا کلهر از انتشارات قدیانی، منابع یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی خواهد بود و نوجوانان می‌توانند در ۶ رشته نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهار گزینه ای، شعرسرایی، پویش برای امام زمانم و قصه گویی به ازای هر ۲کتاب شرکت کنند.

 

 

صادقی تصریح کرد: چشمه‌های بهشت: گزیده عیون اخبار الرضا (ع)» اثر محمد هادی زاهدی از انتشارات به نشر و پرسش و پاسخ‌های دانشجویی: مهدویت (دوران ظهور) اثر رحیم کارگر از انتشارات معارف، منابع یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در رده سنی جوان بزرگسال (بالای ۱۸ سال) خواهند بود.

 

 

وی در ادامه عنوان کرد: بزرگسالان می‌توانند در ۶ رشته پویش کتابخوان، چهارگزینه‌ای، شعرسرایی، داستان کوتاه (داستانک، دل نوشته و متن ادبی)، تولید آثار هنری، قصه گویی شرکت کنند و کتابداران در بخش مروّجان فرهنگ رضوی و نویسندگان و ناشران نیز می‌توانند در بخش چاپ و انتشار شرکت کنند.

 

 

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تأکید کرد: این جشنواره در ۲ بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک و اپلیکیشن موبایلی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، به صورت فردی یا خانوادگی از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.

 

 

ارسال نظرات