حکیمیان در نشست احیای هویت زنان مسلمان یزدی:

الگوی " نه شرقی نه غربی" کامل‌ترین و مهم‌ترین الگو برای احیای هویت زنان ایرانی است

مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور: الگوی " نه شرقی نه غربی" کامل‌ترین و مهم‌ترین الگو برای احیای هویت زنان ایرانی است.
کد خبر: ۹۳۹۷۴۵۹
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست" احیای هویت زنان مسلمان یزدی" با محورریت پیاده سازی الگوی سوم در استان یزد با حضور"حکیمیان" مسئول فرهنگی جامعه زنان کشور و جمعی ازنخبگان و فرهنگیان استان با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر یزد برگزار شد.

"حکیمیان "در این نشست ضمن تصریح اینکه زن طبق الگوی شرق عنصری بی نقش و در حاشیه وبی تاثیر در تاریخ سازی است، افزود:زن در الگوی غرب به مثابه موجودی است که جنسیت او بر انسانیت او می‌چربد و ابزاری جنسی برای مردان و در خدمت سرمایه داری جدید است.
وی با بیان اینکه حق کرامت الهی زن بالاترین حقوق زن است که در جهان به اصطلاح مدرن هرگز شناخته نشده است و امروز وقت شناخته شدن آن است، اذعان داشت: بر اساس الگوی سوم مقام معظم رهبری مده الظله" نه شرقی نه غربی "کامل‌ترین و مهم‌ترین الگو برای احیای هویت زنان ایرانی است و تمامی ادارات و نهاد‌ها در جهت ترویج و تبیین این الگو وظیفه دارند.
مسئول فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در تصریح نقش زنان در عرصه‌های مختلف جامعه اظهار داشت: زن مسلمان میتواند با حجاب و عفاف و شرافت خود همان طور که در جامعه حضور فعال داشته باشد، در خانواده نقش مادری و همسری خود را به خوبی ایفا کند و در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی هم نقش آفرینی کند.
وی در اخر بر گشاده شدن عصر جدیدی پیش چشم زنان جهان در جهت تحقق هویت زن ایرانی با همت مسئولین و همکاری. همه تاکید نمود.

ارسال نظرات