مسئول بسیج مرکز وکلا و کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه‌:

۶ وکیل و ۵۰۰ حقوقدان در راه دفاع از میهن به شهادت رسیده‌اند

مسئول بسیج مرکز وکلا و کارشناسان گفت: شهدای گرانقدر عرصه وکالت با پوشیدن لباس سربازی به دفاع از حقوق ملت کشور و اسلام عزیز شتافتند و مدال پر افتخار شهادت را به گردن آویختند.
کد خبر: ۹۳۹۷۵۴۶
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
۶ وکیل و ۵۰۰ حقوقدان در راه دفاع از میهن به شهادت رسیده‌اند
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، علیرضا مراونی مسئول بسیج مرکز وکلا و کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه در حاشیه نخستین یادواره شهدای وکیل و حقوقدان که به همت بسیج مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در حوزه هنری تهران برگزار شد درخصوص این یادواره، اظهار داشت: شهدای گرانقدر عرصه وکالت با پوشیدن لباس سربازی به دفاع از حقوق ملت کشور و اسلام عزیز شتافتند و مدال پر افتخار شهادت را به گردن آویختند. متاسفانه هیچگاه نامی از این شهدا به میان نیامده است. ما هرگاه از وکلای شهید نام بردیم با تعجب گفتند مگر وکلا هم شهید شده‌اند؟! باید عرض کنیم که بله ما ۶ شهید وکیل و ۵۰۰ شهید حقوقدان داریم که در راه میهن خون خود را نثار کردند.

مراونی در پاسخ به این پرسش که آیا این یادواره در شهرستان‌ها و استان‌های دیگر نیز برگزار خواهد شد؟ گفت: ما این یادواره را با تهران آغاز کردیم، اما قطعا به تهران محدود نخواهد بود. از بسیج مرکز وکلا حتما اخبار بیشتری به گوش خواهد رسید، زیرا قصد داریم در عرصه‌های مختلف توفیق خدمتگزاری را داشته باشیم.

وی درخصوص نقش سخنگوی دولت یا بنیاد شهید در شکل‌گیری این همایش چه بوده است افزود: میهمانان ما مدعو بودند اما جناب آقای بهادری جهرمی که ریاست مرکز وکلای قوه قضائیه را عهده دار بودند از هیچ کمکی برای برگزاری این یادواره دریغ نکردند. ازسویی دوستان ما در بسیج حقوقدان تهران بزرگ جناب آقای فتاحی هم پا به پای ما کمک کردند تا این برنامه به شایستگی برگزار شود.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین قدرتی معاون امور مجلس قوه قضاییه، دکتر قاضی زاده هاشمی ریاست محترم بنیاد شهید، دکتر بهادری جهرمی سخنگوی محترم دولت، جناب آقای حاجی پور نماینده مجلس و حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، آقای احمدی ترانه سرای انقلابی، آقای علی‌محمد مودب شاعر انقلابی و رئیس فرهنگستان ادب و تعدادی از هنرمندان عرصه تئاتر کشور از میهمانان این یادواره بودند.  

انتهای پیام//
 
 
ارسال نظرات