برگزاری یادواره سردار شهید صفر سارانی و شهدا روستای مرزی کریم کشته

هیرمند/ با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند یادواره سردار شهید صفر سارانی و شهدا روستای مرزی کریم کشته با حضور امام جمعه شهرستان هیرمند برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۵۵۲
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، با همت ناحیه مقاومت بسیج و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان هیرمند و مدیران دستگاه‌های اجرائی و اقشار مختلف مردم مرزدار و بسیجیان سلحشور در مسجد امام سجاد(ع)‌ روستای کریم کشته برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی با تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح مستقر در مرز و پاسخ دندان شکن به مزدوران خودفروخته‌ و متجاوزان مرزی افزود: جوانان شجاع ما با پاسخی کوبنده پوزه مزدوران خودفروخته متجاوز را به خاک مالیدند، زنده نگه داشتن روحیه والای ایثار و فداکاری در میان بسیجیان و الگوبرداری از سیره و خط مشی شهدای سرافراز از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با دشمنان کینه توز اسلام و انقلاب است.

راشکی همچنین خاطر‌نشان کرد: دشمنان سیه‌روز و مزدوران خودفروخته ای که طی روزهای اخیر قصد ایجاد تشنج در نقطه صفر مرزی شَغالک داشتند، از رهروان شهدا و فرزندان شجاع مملکت آنچنان ضرب شصت قاطع و محکمی دریافت کردند که بلافاصله فرار را بر قرار ترجیح داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از مهلکه ای که برای خود ایجاد کردند، جان سالم به در بردند.

سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند نیز ضمن خیرمقدم و خوش آمد گوئی به مهمانان حاضر در جلسه، وحدت رویه و همدلی و همبستگی بین ارگان‌ها و نهادهای مختلف و مخصوصا تفاهم و وحدت و مودت بین نیروهای مسلح مستقر در مرز را مهم‌ترین عامل در جهت دفع تحرکات مذبوحانه بدخواهان خواند و گفت: همبستگی بین نیروهای مسلح مستقر در مرز که ميراث ماندگار شهدای گرانقدر است مهم‌ترین عامل برای دفع سریع و ارائه پاسخ دندان شکن به مزدوران خودفروخته و متجاوزان مرزی بود و امیدوارم این روحیه والای خودباوری و اخلاص و این همبستگی و همدلی همچنان تداوم داشته باشد.

همچنین دکتر حمید سارانی فرزند سردار شهید صفر سارانی با بیان خاطراتی از این شیر عرصه‌های جنگ و خون و حماسه یاد و خاطره آن شهید والامقام، ضمن تداعی روحیه تحول خواهی و رشادت و فداکاری، یاد و خاطره شجاعتها و دلاوری‌های آن شهید والامقام را که به حق به عنوان شیر عرصه‌های جنگ و خون و حماسه نام گرفته است را در اذهان حاضرین زنده کرد.

ارسال نظرات