زاهدان/ گرد همایی سیاسی در تیپ نیروی مخصوص 110 سلمان فارسی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۴۱۵
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

 به گزارش خبرنگار بسیج از تیپ نیروی مخصوص110 سلمان فارسی، گردهمایی سیاسی با حضور کلیه فرماندهان وکارکنان در حسینیه شهیدان میر حسینی این یگان برگزار شد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن خیر مقدم خدمت فرماندهان وکارکنان بیان داشت: هرزمانی حرف از رزمنده می شود با تمام افتخار سعی می کنم در جمع شما خود را برسانم زیرا همه ما رزمنده و سرباز وطن هستیم.

وی افزود: مکتب حاج قاسم همان مکتب مقام معظم رهبری مدظله العالی و پیامبر اسلام صلی الله علیه و آل وسلم است که اسلام ناب محمدی می نامیم که یکی از مهمترین ویژگی های مکتب حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری و ولایت محوری است.وقتی کل جهان برای نابودی اسلام جمع شده اند یک پاسدار نباید فقط از هفت صبح تا دو بعدظهر کار کنند بلکه باید تمام عمر خود را در خدمت اسلام باشند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عوضعلی فقیری گفت: تفکر بسیجی پیش برنده و پیش رونده است ، بسیج خود مردمی و در معنای واقعی باید مردم را بالای سر خود قرار دهند و مردمی بودن فقط مسلمان بودن نیست بلکه فقط اتحاد مردم است.

وی بیان داشت: یک پاسدار باید تفکر ایرانی اسلامی را اجرا کند و به عنوان مثال دنبال تفکر غربی نباشد.
وی گفت: یکی از مهمترین اقدامات بسیج در گام اول تثبیت مکتب انقلاب اسلامی است زیرا آمریکا شبانه روز تلاش می کند که این انقلاب را ازبین ببرد و کامل کنترل کند و فقط و فقط بخاطر همین فرهنگ بسیجی و تفکر شما بسیجیان است ، پشتوانه بودن بسیجی برای دولت ها به عنوان مثال کمک به مردم سیل زده و زلزله زده و کمک در ساخت مکان های مورد نیاز مردم که به عنوان پشتیبان دولت بوده است.

وی بیان داشت: در گام دوم تفاوت هایی وجود دارد که به عنوان سرباز در گام دوم بدانیم که در گام دوم اعتماد به نفس داریم و ضعف و قوت دشمن را می دانیمو اسرار دشمن را می دانیم و به اندازه مناسب اطمینان داریم که خداوند مارا یاری می کند ، در گام دوم در فضای نزدیکتری به دشمن قرار داریم و ابعاد مقابل ما با دشمن گسترده تر شده و دشمنان ما خسته تر و نا امید تر می شوندو ما با ایمان و اقتدار از مبارزه دست نخواهیم برداشت.

وی در ادامه اظهار داشت : دشمنان با استفاده از فضای مجازی می خواهند تمام قدرت ما را بگیرد که فتنه 88 هر روز احتمال داشت ملت و حکومت را از بین ببرد که یکی از راه های آن فضای مجازی است که از طریق خانواده وارد می شود.

سردار فقیری در پایان اشاره کرد: مراقب خودمان و فرزندانمان باشیم و هرروز قرآن بخوانیم و همه باید حاج قاسم سلیمانی بشویم و مدیریت جهادی و تفکرات حاج قاسم داشته باشیم.

ارسال نظرات