جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه مجموعه‌ها در کنار هم در راستای حل تنش آبی پای کار آمده اند و از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها استفاده می شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۴۰۹
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

سردار علی فدوی در حاشیه بازدید از پروژه انتقال آب از چاه نیمه‌های زابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، گفت: خداوند متعال همواره برای بندگانش عنایت‌های زیادی دارد و از سوی دیگر انتظار دارد توانمندی‌هایی که مردم دارند را به کار بگیرند.
سپاه برای کاهش تنش آبی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد
وی افزود: امروز در چاه نیمه‌های منطقه سیستان آب زیادی موجود است که این مقدار آب می‌تواند جوابگوی استفاده مردم زاهدان و منطقه سیستان تا یکسال باشد. باید مدیریتی صورت گیرد که این حجم آب از یک چاه نیمه به چاه نیمه دیگر منتقل و آب مورد نیاز مصرفی مردم تامین شود.

سردار فدوی با بیان این که  در اجرای این پروژه در کنار نیرو‌های بسیج و سپاه قرارگاه سازندگی سپاه مستقر شده و کار‌ها را با جدیت دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات کاملی که در سپاه است و سردار ربیعی جانشین فرمانده سپاه در اجرای این پروژه دست به دست مردم داده اند تا نگرانی مردم زابل و زاهدان در راستای تنش آبی کاسته شود، امیدواریم در سال آبی جاری شاهد بارندگی‌های بیشتر‌ی باشیم که برای سال آینده دچار مشکل کمبود آب نباشیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اگر برای میزان آب موجود مدیریت باشد و کار به درستی و با عزم و جزم دستگاه‌های مرتبط باشد نگرانی نخواهیم داشت، تاکید کرد:  باید آب را با روش مقرون به صرفه که مردم به آن عادت دارند جهت استفاده به دست مردم برسانیم؛ تلاش‌های خوبی صورت گرفته و همه مجموعه‌ها در کنار هم در راستای حل تنش آبی پای کار آمده اند و  از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها استفاده می شود که در کنار مدیریت صحیح کار در حال پیشرفت است. 

وی در پایان یادآور شد: سپاه نیروی مردمی است که از دوران دفاع مقدس تا کنون کارنامه درخشانی دارد و پروژه‌های بسیاری را برای رفع مشکلات مردم عملیاتی و اجرا کرده است.

ارسال نظرات