مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»خبر داد

جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان -مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان گفت:جشنواره گوهر فاطمي به منظور تبليغ،گسترش و نهادينه سازي فرهنگ عفاف و حجاب در رده هاي مختلف سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان برگزار مي شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۵۶۸
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

رقیه نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار كرد:جشنواره گوهر فاطمي با هدف تبليغ،گسترش و نهادينه سازي فرهنگ عفاف و حجاب در رده هاي مختلف سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان برگزار مي شود.

 

 

جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می‌شود

 

وی افزود: این جشنواره به منظور ایجاد شرایط رقابت، شناسایی و معرفی استعدادها و توانایی آحاد جامعه مخاطب اعم از زنان و مردان که در حوزه عفاف و حجاب به شکل کاربردی و میدانی فعالیت می کنند، اجرا می شود.

 

 

نصيري هدف از برگزاري اين جشنواره را تبلیغ، نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه الگوی شایسته به جامعه مخاطب بر ارزش ها و آموزه های اسلامی، ملی و انقلابی برشمرد و گفت: کارکنان پایور، همسران، فرزندان و سربازان و بسیجیان فعال استان می توانند در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کنند.

 

 

اين مسئول با اشاره به اینکه عناوین آثار شامل عکس، فیلم کوتاه، شعر، نقاشی، دلنوشته، سرود، تئاتر، موشن گرافی و طراحی گرافیک (استیکر، اینفوگرافی، طراحی پوستر) میباشد، خاطرنشان کرد: محورهای آثار تولیدی می تواند در یکی از زمینه های عفاف  و حجاب در 4 محور دانش و پژوهش، جهاد و ایثارگری،خلاقیت و نوآوری و فرهنگ و هنر باشد.

 

 

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان افزود: علاقمندان ميتوانند آثار خود را حداكثر تا تاريخ ١٠ دي ماه سال جاري در پيام رسان ايتا و روبيكا به آدرس @gohare_fatemi و يا به دبیرخانه جشنواره به آدرس زنجان، سه راه امجدیه طبقه فوقانی بسیج جامعه زنان مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان ارسال کنند. 

 

 

 

 

ارسال نظرات