ناحیه مقاومت بسیج بردسکن طی تفاهم‌نامه مشترک با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری درراستای اجرای پروژه‌های آبخیزداری مشارکتی و پویش درختکاری و حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی این شهرستان همکاری می‌کند.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۱۹
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در بردسکن، ناحیه مقاومت بسیج بردسکن طی تفاهم‌نامه مشترک با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری درراستای اجرای پروژه‌های آبخیزداری مشارکتی و پویش درختکاری و حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی این شهرستان همکاری می‌کنند که در این مهم از طریق مشارکت‌های مردمی و گروه‌های جهادی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) و فراخوان فرماندهان پایگاه‌ها انجام می‌شود.

مدیر اداره منابع طبیعی بردسکن طی دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن اظهار کرد: مسئله کم‌آبی و بحران آب یکی از مسائل مهم است که اجرای پروژه‌های آبخیزداری می‌تواند کمک شایانی به حل این معضل نماید.

«حمیدرضا اقبالی» گفت: باید حداکثر بهره را از روان آب‌ها بعد از بارندگی‌های رگباری در جهت تغذیه سفره‌های آب‌های زیرزمینی با اجرای پروژه‌های آبخیزداری ببریم.

وی استفاده از ظرفیت و مشارکت حداکثری مردم و بسیج سازندگی در اجرای این پروژه‌ها را لازم و ضروری برشمرد و اعلام کرد: اجرای این پروژه‌ها تأثیر بسیار مطلوبی بر وضعیت اقتصاد و معیشت مردم و کشاورزان دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بردسکن اضافه کرد: در طرح همیار طبیعت و آموزش و ترویج فرهنگ منابع طبیعی از گشت‌های مشترک شبانه و نیروهای داوطلب بسیج و عضویت در حلقه های صالحین استفاده می شود.

اقبالی از اجرای پویش درختکاری از آذرماه سال جاری خبر داد و هدف از اجرای این پویش را آموزش و ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت، مشارکت حداکثری تمام اقشار جامعه در حفظ و احیا منابع طبیعی و افزایش سرانه فضای سبز برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها