خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

رسانه‌ها و خبرنگاران به سمت مطالبه‌گری بروند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از خبرنگاران و اهالی رسانه خواست به سمت مطالبه‌گری پیش رفته و مسوولان را در خدمت رسانی بهتر به مردم کمک کنند.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۶۰
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» در دیدار رئیس سازمان بسیج رسانه کشور که در مسجد حاج شهباز خان انجام شد، اظهار داشت: امروز رسانه ها از قدرت و تأثیرگذاری بالایی در جامعه برخوردار هستند که باید از این قدرت و اثرگذاری به نفع انقلاب و اسلام استفاده کرد.

وی ادامه داد: امروز جامعه ما به خبرنگاران انقلابی که بسیجی وار در خدمت کشور و انقلاب باشد نیاز دارد، هرچند خوشبختانه تعداد این دسته افراد در بین اهالی رسانه کم نیست و آن ها با همه وجود برای توسعه و تعالی کشور تلاش کرده‌اند.

آیت الله علما تاکید کرد: آنچه که امروز رسانه های متعهد باید مدنظر داشته باشند مطالبه گری و کمک به حل مشکلات کشور است تا مردم ولایی و انقلابی ما شرایط بهتری پیدا کنند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه همه تلاش دشمن ایجاد حس یاس و ناامیدی در فضای کشور و تبلیغات سوء علیه انقلاب توسط رسانه‌های خودشان است، گفت: رسانه‌های داخلی و متعهد در این برهه وظیفه بسیار مهمی را عهده دار هستند و باید بتوانند در برابر این تبلیغات مسموم از نظام و انقلاب دفاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید نگاه کنیم که از کجا به شرایط فعلی رسیده‌ایم، روزگاری همین کرمانشاه جولانگاه آمریکایی‌ها بود، آن ها آزادانه هرکاری که می‌خواستند انجام می‌دادند اما امروز دیگر از این خبرها نیست.

آیت الله علما در پایان خدمت گذاری به مردم را وظیفه همه مسوولان دانست و برای حضور در نشست‌های هم اندیشی با اهالی بسیج رسانه اعلام آمادگی کرد.

ارسال نظرات