تولیت آستان قدس رضوی در بازدید از مرز تایباد در جمع نیروهای مرزبانی و ارتش گفت: آسایش و امنیت مردم در اقصی نقاط کشور مرهون هوشیاری، چشم‌های بینا و حضور قدرتمندانه و شجاعانه مرزبانان دلاور کشورمان است.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۳۹
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در این بازدید از تلاش‌ها، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های نیروهای نظامی در صیانت از مرزهای کشور تقدیر و اظهار کرد: آسایش و امنیت مردم در اقصی نقاط کشور مرهون هوشیاری، چشم‌های بینا و حضور قدرتمندانه و شجاعانه مرزبانان دلاور کشورمان است.

وی بابیان این‌که مرزبانان غیور ما در میانه آتش ایستاده‌ و مانع ورود ناامنی به کشور می‌شوند، افزود: نیروهای مرزبانی و ارتش در کنار یکدیگر صفی متحد برای دفاع و صیانت از مرزهای ایران اسلامی ایجاد و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی همچنین در خصوص هدف حضور خود در یگان‌های مرزی، گفت: هدف از این بازدید عرض خدا قوت و خسته نباشید و تقدیر از خدمات و تلاش‌های خالصانه و خستگی‌ناپذیر تمامی مرزبانان کشورمان در مسیر تأمین امنیت مردم بوده و این حضور حداقل کار در برابر زحمات ارزشمند این عزیزان است.

گفتنی است: حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی با حضور در نقطه صفر مرزی تایباد ضمن آشنایی با توانمندی‌های امنیتی ارتش و مرزبانان غیور در نقطه صفر مرزی، ضمن خدا قوت با فرماندهان، افسران و سربازان نیروهای نظامی مستقر در مرز دیدار و گفت‌وگو کرد که در این بازدید امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در شمال شرق، تولیت آستان قدس رضوی را همراهی می‌کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها