خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه کبودراهنگ

کبودراهنگ-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۷۴
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

حسین سوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به برگزاری ۱۵ مرحله رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: در این مرحله یک هزار بسته معیشتی با مبلغ تقریبی بیش از ۴ میلیارد ریال در شهرستان کبودراهنگ توزیع شد.

وی با اشاره به فرمان تاریخی تشکیل بسیج از سوی امام خمینی (ره) گفت: امام (ره) احساس کردند که مردم باید آمادگی داشته باشند و بسیج برای خدمت به ملت و تامین امنیت ملت تشکیل شود تا این تشکل بزرگ مردم نهاد با روحیه اخلاص و ایمان و از خودگذشتگی به نیاز‌های ملت در همه عرصه‌ها پاسخگو باشد و رزمایش کمک‌های مومنانه نمودی از این مصداق است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ اضافه کرد: بسیج تشکیلاتی از مردم برای مردم است و امروز وظیفه ما با درس‌هایی که از رزمندگان دوران دفاع مقدس آموختیم اشاعه فرهنگ بسیج و روحیه بسیجی بین آحاد ملت به خصوص جوانان است.

وی ادامه داد: امروز جوانان ما با حضور در این تشکیلات و نقش آفرینی در عرصه‌های پیش رو می‌توانند نقش بیشتری در اداره جامعه داشته باشند.

سوری اظهار داشت: سپاه ناحیه کبودراهنگ به کمک بسیجیان همیشه در صحنه در قالب گروه‌های جهادی در رزمایش کمک‌های مومنانه یک هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان و محرومین شهرستان کبودراهنگ در سه بخش مرکزی، شیرین سو و گل تپه توزیع کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات