خبرهای داغ:
معاون سیاسی استاندار قزوین؛

مهار آسیب‌های اجتماعی، با مدیریت دو معضل سرقت و اعتیاد

حبیبی گفت: اگر ما بتوانیم دو معضل اعتیاد و سرقت را مدیریت کنیم، شاهد مهار یک آسیب اجتماعی مهم می‌شویم.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۰۶
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، منوچهرحبیبی معاون سیاسی استانداری قزوین در جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: اگر بتوانیم دو معضل اعتیاد و سرقت را مدیریت کنیم، شاهد مهار یک آسیب اجتماعی مهم می‌شویم که این یک موضوع مهم محسوب می شود.

معاون سیاسی استانداری قزوین در ادامه افزود: موقعیت مکانی برای اجرای پروژه محل نگهداری معتادان متجاهر مهم است. البته با توجه به نزدیکی محل پروژه تا مرکز استان دسترسی آن جهت رفت و آمد‌ مناسب است.

وی یادآور شد: کلیه دستگاهها در بحث هزینه های جاری و اجرای پروژه ساخت محل نگهداری معتادان متجاهر باید همکاری داشته باشند. موضوع زیرساختی در حال حاضر به صورت موقت مطرح است.

حبیبی بیان کرد: پروژه نیاز به اختصاص اعتبار جهت تکمیل سوله دارد که برای این امر نیاز به همکاری سپاه، ارتش، سازمان مدیریت بحران، هلال احمر است.

وی افزود: خدمات اولیه و زیرساختی همچون آب، برق و گاز هم در اولویت قرار گیرد. اقدامات مذکور تا پایان آذر ماه سال جاری باید انجام شود. در خصوص امنیت مجموعه نیز نیروی انتظامی طبق پیش بینی های لازم باید در محل مستقر شود.

حبیبی اذعان کرد: وظیفه ذاتی بهزیستی، تامین روانشناس، استقرار، نظارت و کنترل مکان و افراد می باشد. مدیریت موضوع در زمینه تامین نیرو و خدمات با بهزیستی است که باید بزودی پیگیری شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها