خبرهای داغ:
شاهرود_فرماندار شاهرود گفت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف انقلاب در امنیت و سلامت جامعه حضور مشهود دارند و تقدیر تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۱۳
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸

نقش مقتدر بسیج در عرصه‌ امنیت و سلامت جامعه مشهود استبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در مراسم تقدیر از رده‌های نمونه در رزمایش اقتدار بسیج در سوم آذر ماه در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سپاه در بزرگداشت و اقدامات انجام شده در هفته بسیج که متعلق به مردم و نظام است و فعالیت‌های مجموعه سپاه در این راستا و خداقوت خدمات ارزشمند همه همکاران حوزه امنیتی و نظامی و انتظامی، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بواسطه اراده ملت با رهبری امام راحل مردم ما استقلال و جمهوریت را تلاش کردند داشته باشند و این خواسته از ابتدا برای نظام سلطه سنگین آمد.
او افزود: نظام سلطه از ابتدای انقلاب شروع به عناد و مقاومت کردند که شروع آن با جنگ تحمیلی بود و فضای ایثارگری و پشتیبانی از شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی شروع و در ادامه تحریم اقتصادی و ترور و جنگ رسانه‌ای و فتنه‌های دیگر تا امروز ادامه داشته است.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: عزتمندی مردم ما در. باغ از مطالبه و خواسته خود در زمان امام راحل شروع و در زمان مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد.
او اضافه کرد: امروز ما چالش‌های نظام سلطه روبرو هستیم و آن‌ها با تحلیل سیاسی خود از انقلاب‌ها که ۳۰ تا ۳۵ سال بیشتر عمر ندارند یا اقدامات خود در صدد از میان برداشتن انقلاب اسلامی هستند، اما تودهنی از ملت و نظام خورده اند.
جلالی با اشاره به بیانیه گام دوم که رهبر معظم انقلاب صادر کردند، گفت: این انقلاب با همه سختی‌ها در گام دوم انقلاب قرار دارد و اصلاحات و اقدامات بروز نیز باید داشته باشد و این سبب شده ناامیدی شدیدی برای دشمنان بوجود آید.
او تاکید کرد: دشمنان ادعا‌هایی که داشتند با اقتدار‌های روز افزون نظام اسلامی با تدبیر مقام معظم رهبری رفته رفته نقش بر آب شده است.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه به یقین ایستادگی مردم در صف بسیجیان و ایثارگرانه پای انقلاب ایستادن سبب این افتخارات و اقتدار شده است، افزود: بسیجیان در عرصه‌های مختلف انقلاب در امنیت و سلامت جامعه حضور مشهود دارند و تقدیر تشکر می‌کنم.
او با تقدیر و تشکر از مجموعه‌های امنیتی و نظامی و انتظامی که با تدبیر و هماهنگی کامل در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تلاش دارند، گفت: در گام دوم انقلاب و تکالیف رهبری انقلاب همانطور که مردم پای کار بودند امروز هم زیباتر از گذشته در میدان هستند تا اتفاقات خوبی برای کشور در داخل و خارج رقم بخورد و مشکلات محو و شرایط خوبی فراهم شود.
اباذر مطهری مسئول کمیته دفاعی امنیتی سپاه ناحیه شاهرود نیز با تشکر از زحمات و پشتیبانی‌های فرماندار و شهردار و سایر مسئولان شهرستان در طول سال و هفته بسیج و رزمایش اقتدار بسیج بر تقدیر از دستگاه‌های همکاری کننده در این رزمایش خبر داد.
در پایان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود، فرمانده تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان نزاجا شاهرود، فرمانده انتظامی شهرستان، مشاور عالی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان از دست اندرکاران برگزاری رزمایش اقتدار بسیج با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها