شاهرود_فرمانده سپاه شاهرود گفت: در برنامه های بسیج در سطح شهرستان دستگاه های اجرایی و نظامی و انتظامی همکاری قابل توجهی دارند و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۱۴
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

تقدیر از همکاری دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه های بسیج شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در نشست تقدیر از رده‌های نمونه در رزمایش اقتدار بسیج و دستگاه‌های اجرایی همکاری کننده در سالن جلسات سپاه ناحیه شاهرود با تقدیر از مشارکت و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی در فعالیت‌های بسیج اظهار کرد: با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان شاهرود توانستیم اتفاقات بزرگی را در شهرستان رقم بزنیم که رزمایش اقتدار بسیج در سوم آذر ماه از آن جمله بوده است.
او با اشاره به مقابله با کرونا در سطح شهرستان با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی، افزود: این همدلی و همکاری سبب شده که امروز وضعیت شهرستان از نظر واکسیناسیون و مهار کرونا در سطح خوبی باشد و در طول این دوسال همه دستگاه‌ها همدلانه در این راستا حرکت کردند.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به اقدامات مختلف بسیج و سپاه در طول سال و همکاری با دستگاه‌های مختلف اجرای و خدماتی در شهرستان برای خدمت به مردم بر تداوم این فعالیت‌ها تاکید کرد.
اباذر مطهری مسئول کمیته دفاعی امنیتی سپاه ناحیه شاهرود نیز با تشکر از زحمات و پشتیبانی‌های فرماندار و شهردار و سایر مسئولان شهرستان در طول سال و هفته بسیج و رزمایش اقتدار بسیج بر تقدیر از دستگاه‌های همکاری کننده در این رزمایش خبر داد.
تقدیر از همکاری دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه های بسیج شاهروددر پایان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود، فرمانده تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان نزاجا شاهرود، فرمانده انتظامی شهرستان، جانشین گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، مشاور عالی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان از دست اندرکاران برگزاری رزمایش اقتدار بسیج و دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده از جمله شهرداری، اورژانس دانشگاه علوم پزشکی، قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و... با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها