خبرهای داغ:
استاندار همدان:

افسران بلند پایه ما در نبرد اقتصادی تولیدکنندگان هستند

همدان-استاندار همدان گفت: در این نبرد اقتصادی که مستکبران و دشمنان ما را تحریم کرده‌اند افسران بلند پایه ما در این نبرد اقتصادی تولیدکنندگان هستند.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۵۱
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در حاشیه بازدید از شرکت شیشه همدان در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از مدیرعامل این شرکت و تلاشگران عرصه اقتصادی اظهار کرد: افرادی که در حوزه تولید در این موقعیت کشور کار و تلاش می‌کنند جهادگران عرصه اقتصاد هستند.

وی با بیان اینکه در این نبرد اقتصادی که مستکبران و دشمنان ما را تحریم کرده‌اند افسران بلند پایه ما در این نبرد اقتصادی تولیدکنندگان هستند، گفت: از اصحاب رسانه برای انعکاس تلاش‌های تولیدکنندگان به مردم و تشویق تولیدکنندگان تشکر می‌کنم.

استاندار همدان ادامه داد: درست است که گرفتاری و مشکلات وجود دارد اما افرادی هستند که با همه مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند اما اجازه نمی‌دهند فضای تولید و فضای کسب و کار دچار مشکل شود.

وی با بیان اینکه اقدام مدیرعامل شرکت شیشه برای افزایش تولید و توسعه ظرفیت قابل تقدیر و تحسین است، عنوان کرد: دو خط قدیمی این شرکت ۷۵ هزار است که با راه‌اندازی خط جدید ۹۳ هزار تن تولید افزایش می‌یابد و به تبع آن میزان اشتغال افزوده خواهد شد و به رونق تولید کمک می‌کند که تحسین برانگیز است.

قاسمی فرزاد با اشاره به شعار سال و با بیان اینکه حمایت از تولید باید سرلوحه کار ما باشد، عنوان کرد: تلاش در راستای تولید و اشتغال در دولت سیزدهم یک اصل است.

وی با بیان اینکه افزایش ظرفیت گاز این شرکت را از طریق مدیر عامل شرکت گاز استان و مدیران ارشد ملی پیگیری خواهیم کرد تا مشکل حل شود، گفت: در صورت نیاز این موضوع را در ستاد تسهیل مطرح خواهیم کرد.

استاندار همدان در خصوص رزرو سوخت گازوئیل گفت: در جلسه‌ای این موضوع را مورد تاکید قرار دادیم که در جلسه ستاد تسهیل با حضور شرکت پخش و پالایش و شرکت پخش منطقه همدان عنوان خواهد شد که حداقل 10 تا ۱۵ روز بر عدد ذخیره افزوده شود.

وی با بیان اینکه از مدیرعامل شرکت برق می‌خواهیم ظرفیت ۶ مگاواتی را هر چه زودتر وصل کند، گفت: افزایش قیمت گاز نیز باید بررسی شود که چرا افزایش داشته است.

قاسمی فرزاد افزود: این شرکت برای باز پرداخت اقساط تقاضای ۶ ماه اضافه‌تر دارد که با مقامات کشوری مکاتبه خواهیم داشت از تهران پیگیری می‌کنیم.

وی خطاب به مدیرعامل شرکت شیشه گفت: دفتر ما به روی شما باز است و در هر لحظه احساس کردید مشکلی در خصوص تولید وجود دارد مراجعه کنید؛ ما برای تولیدکننده هیچ محدودیت زمانی نداریم چراکه ضرب آهنگ نبض تولید همیشه باید نواخته شود و مشکلی وجود نداشته باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه همه توان و حمایت‌های ما برای بخش تولید بوده و خواهد بود، ابراز کرد: شما همه وقت و فکر خود را برای انجام بهترین کار به کار بگیرید، اگر مشکلی پیش آمد برای رفع آن تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات