خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان خبر داد

برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روحانیت همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان از برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روحانیت همدان با معرفی برترین‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۱۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روحانیت همدان

حجت‌الاسلام محسن تیموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روحانیت به همت سازمان  بسیج طلاب استان همدان با همراهی و همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان همدان و سازمان ورزش شهروندی شهرداری شهرستان همدان برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره در چهار رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و تیراندازی در سه روز به میزبانی شهر مریانج و دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان عنوان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره نیز با حضور مسئولین استانی در سالن ورزشی شهید مدنی همدان برگزار و از برترین‌ها تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: در رشته تیراندازی آقایان محمد صابر سوری و امیرمهدی بهرامی به مقام اول مشترک رسیدند، آقایان عابدین رقمی و محمد امین احمدوند به مقام دوم و آقای محمد سوری به مقام سوم دست یافت.

تیموری با بیان اینکه در رشته تنیس روی میز نیز آقای تیزهوش به مقام قهرمانی و آقای موحدی فر به مقام دوم دست یافت، گفت: در رشته والیبال تیم آیت الله آخوند ملا علی معصومی(ره) به مقام قهرمانی رسید و حوزه اسدآباد به مقام دوم و تیم پایگاه اساتید مقام سوم را کسب کرد.

وی تصریح کرد: در رشته فوتسال تیم آیت الله آخوند ملا علی معصومی (ره) به مقام قهرمانی رسید و تیم رسول اکرم (ص) به مقام دوم دست یافت و مقام سوم هم به تیم آیت الله بهاری(ره) رسید.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان عنوان کرد: آقای عباس وهاب زاده به عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات فوتسال انتخاب شد و آقای سالار زهره‌وند به آقای گلی این مسابقات دست پیدا کرد.

برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روحانیت همدان

برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روحانیت همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار