فرمانده سپاه امام سجاد(ع):

ما وارث شهدایی هستیم که از هستی خود گذشتند تا این انقلاب حفظ شود/شهدای ترور سند مظلومیت نظام

فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: ما وارث شهدایی هستیم که از هستی خود گذشتند تا این انقلاب حفظ شود.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۲۵
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار اباذر سالاری در مراسم یادواره شهدای بندرلنگه افزود: شهدا با گذشتن از زن و فرزندان خود و پشت پا زدن به دنیا، برای زنده نگه داشتن اسلام و مکتب قران وارد میدان جنگ شده و جان خود را فدا کردند.


او افزود:دشمن به پشتوانه ابرقدرت های عالم همچون آمریکای جنایتکار، اسرائیل، انگلیس و کشورهای اروپایی و غربی با تمام امکانات و تجهیزات آمده بودند که نگذارند این نظام و انقلاب به ثمر بنشیند و این نهال نوپای انقلاب را از ریشه در بیاورند اما اراده خداوند چیز دیگری را رقم زد.

وی ضمن گرامیداشت 1500 شهید والا مقام هرمزگان و شهدای گرانقدر بندرکنگ بیان داشت: اراده الهی براین بود که با دستان نورانی معمار کبیر انقلاب و پشتیبانی مردم ولایت مدار ایران پای نظام و انقلاب ایستادند و آن را نگهداشتند.

 فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: این نهضت پربرکت و ارزشمند انقلاب که توسط امام راحل بنا نهاده شده بود، همواره از ابتدای پیروزی انقلاب مورد طمع دشمنان از جمله آمریکا بوده است و از همان زمان توطئه های مختلف علیه این انقلاب از ترورها و کشتار مردم مظلوم ایران اسلامی تا شهادت مسوولان نظام از ریاست جمهوری تا رییس قوه قضاییه و شهدای ارزشمند این نظام و انقلاب که بیش از 17 هزار شهید والا مقام ترور از ابتدای انقلاب تاکنون داشته ایم، این سند مظلومیت نظام است.

وی گفت: آمریکا و کشورهای غاصب که ایران را به عنوان کشور ترو یستی مورد حجمه قرار می دهند این ها همان حامیانی هستند که 17 هزار شهید و افراد موثر این انقلاب را به شهادت رساندند، این سند مظلومیت این نظام است.

سردار سالاری ادامه داد: دشمن هشت سال جنگ را نیز به ما تحمیل کردند با دست خالی مردم عزیز ما از کوچه و پس کوچه های شهرها ما نوجوان و جوان دانشجو و معلم همه آمدند تا فرمان امام عزیزشان لبیک گفتند .

فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: ما وارث شهدایی هستیم که از هستی خود گذشتند تا این انقلاب حفظ شود.

وی ادامه داد: خدایی را شاکرم که این نعمت الهی در این نظام وجود دارد و در این استان هم مانند سایر بلاد اسلامی مردم قدردان تلاش های مجاهدانه و ایثارگران و شهدا هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار