مخلص الائمه گفت:جوانی و پرشوری دانشجویان در کنار دغدغه‌مندی و مطالبه‌گری‌شان موجبات تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور را رقم زده و نقشی مؤثر در پیشبرد اهداف انقلاب داشته‌اند.
کد خبر: ۹۳۹۸۱۸۷
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت روز دانشجو (۱۶ آدرماه) گفت:جوانی و پرشوری دانشجویان در کنار دغدغه‌مندی و مطالبه‌گری‌شان موجبات تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور را رقم زده و نقشی مؤثر در پیشبرد اهداف انقلاب داشته‌اند و امروزه نیز گفتمان‌سازی آرمان‌های انقلاب، ایجاد کرسی‌های آزاد اندیشی، مبارزه با تبعیض، فساد و بازآفرینی امید در جامعه از تکالیف مهم دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی است که با جدیت در حال انجام است.

متن کامل پیام استاندار مرکزی به شرح زیر است

 باسمه تعالی 

«دانشجو و دانشگاهی قشر برگزیده و امید آینده‌ی كشورند و نگاهشان به مسائل كشور باید كلان باشد». / رهبر معظم انقلاب
 
شانزدهم آذرماه نماد استقلال خواهی و حق طلبی و یادآور اندیشه‌ی والای جوانان غیور و آزاده‌ی کشورمان در مقابله با استکبار جهانی و دفاع از عزت و اقتدار ايران عزيز اسلامی است که به شایستگی بر آن روز دانشجو نام نهادند.
 
بدون تردید رشد و تعالی ایران اسلامی از بدو انقلاب تاکنون، مرهون روحیه‌ی خود باوری، غرور ملی، بنیه علمی و اتکا به دانش بومی دانشجویان متعهد و جوانان متخصصی است که با توکل به خدا، استفاده از سلاح علم و ایمان و با تکیه بر اراده‌ی ملی، مسیری بس دشوار را طی نموده و قله‌های عزت و افتخار را با موفقیت فتح کرده‌اند.
جوانی و پرشوری دانشجویان در کنار دغدغه‌مندی و مطالبه‌گری‌شان موجبات تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور را رقم زده و نقشی مؤثر در پیشبرد اهداف انقلاب داشته‌اند و امروزه نیز گفتمان‌سازی آرمان‌های انقلاب، ایجاد کرسی‌های آزاد اندیشی، مبارزه با تبعیض، فساد و بازآفرینی امید در جامعه از تکالیف مهم دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی است که با جدیت در حال انجام است.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای والا مقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهیدان  پاک و مظلوم ۱۶ آذر اعم از استاد و دانشجو و همه‌ی جانبازان و آزادگان سرافرازی که دانشگاه به ساحت مقدس اسلام عزیز و ملت شهید پرور ایران اسلامی تقدیم کرده است، این روز بزرگ را به همه‌ی دانشجویان و دانشگاهیان ارجمند تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در سايه عنايت حضرت حق در مسیر پیشرفت و علم اندوزی بیش از پیش موفق و مؤید باشند.

انتهای پیام/  

ارسال نظرات