فرمانده پلیس راهور صالح‌آباد با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی ترافیک از دوران دانش آموزی، گفت: کارگاه آموزش ترافیک باهدف ارتقاء فرهنگ، قوانین و مقررات ترافیکی در محل دبستان غیرانتفاعی دخترانه شهید باقری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۲۶۴
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

سروان مرتضی سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در صالح‌آباد، گفت: فرهنگ ترافیک و رانندگی صحیح در جامعه با آموزش دانش آموزان در مدارس و از طریق تبلیغ دانش آموزان به اعضای خانواده باید نهادینه شود.

وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی نکات مهم ایمنی در عبور و مرور، لزوم استفاده از کمربند ایمنی، آشنایی با تجهیزات ترافیکی نصب‌شده در سطح شهر، نحوه عبور از عرض خیابان، پیاده‌رو، توجه به مقررات ترافیکی، نحوه سوار و پیاده شدن از سرویس مدارس را برای دانش آموزان به‌تفصیل شرح داده شد تا از همین سین کودکی به‌عنوان پلیس یار با مهارت‌های راهنمایی و رانندگی آشنایی پیدا کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حوادث جاده‌ای و سوانح ترافیکی به‌عنوان عامل مهمی در مرگ ومیرها محسوب می‌شود نیازاست جامعه فرهنگیان و دانش آموزان توجه ویژه‌ای برای کمک به ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه داشته باشند.

گفتنی است: کارگاه آموزش ترافیک باهدف ارتقاء فرهنگ، قوانین و مقررات ترافیکی در محل دبستان غیرانتفاعی دخترانه شهید باقری به همت فرمانده پلیس راهور شهرستان صالح‌آباد برگزار شد.

خبرنگار: فتح‌الله برومند زاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها