خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در باره طرح منزلت نماز خبرداد:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در همایش طرح منزلت نماز نیروهای مسلح گفت: بیش از ۲۶۰ جلسه و ۵۷۰ مصوبه در تیپ و نواحی و تجلیل از ۷۰۰ نفر در ۴ همایش منزلت نماز در سپاه استان داشته ایم.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۱۴
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

قزوین ، به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،سردار رستمعلی رفیعی آتانی در همایش طرح منزلت نماز نیروهای مسلح که درسالن همایش دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار شد با اشاره به اهمیت این فریضه الهی گفت: با همکاری نیروهای مسلح و شهرداری و سایر سازمان‌ها، پادگان جواد نیا در جهت ترویج این فریضه الهی انجام دادیم.

وی در ادامه گفت: طرح منزلت نماز از سال ۱۳۸۹ در سپاه ابلاغ شد و فرماندهان پیشین انجام دادند، برگزاری منظم منزلت نماز در تیپ و ستاد انجام شد. بیش از ۱۶۰ جلسه ۵۲۷ مصوبه در تیپ، ستاد و نواحی انجام شد. ابلاغ ها را ما در صحنه عملیاتی انجام دادند و ارتش و نیروهای انتظامی همین کار را کردند.

سردار آتانی افزود: با بیماری کرونا از تلاش باز نا ایستادیم و تجلیل از خادمان مروج نماز با ارزیابی دقیق مورد تشویق قرار بدهیم، از سال ۸۲ تا۹۹ چهارهمایش برگزار شده که از ۲۷۴ نفر تجلیل شد و ۲۸۰ نفر در عرصه نماز تجلیل شد. در حوزه مهندسی و زیر ساخت برای نماز خانه ها بیش از ۳هزار متر مربع ساخته شده و در ۶۰ حوزه مقاومت با شرکت فرماندهان بخشی از خواسته بسیجیان را انجام دهیم.

فرمانده سپاه صاحب الامرعج در ادامه تصریح کرد:سپاه صاحب الامر (عج) با انگیزه علمی و معنوی در داخل و خارج از حریم ولایت عظمی دفاع خواهیم کرد، همکاری آیت الله عابدینی و آیت اسلامی با سپاه بسیار خوب و راهگشا بوده و درب سپاه پاسداران به روی همت مبلغان دین باز است و همکاری در ابن حوزه راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام ۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها