خبرهای داغ:
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات اشتغال در سال آینده هیچ محدودیتی نداریم گفت: ۱۰۰هزار میلیارد ریال در بودجه سال آینده برای این نهاد برای ایجاد اشتغال در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۵۲
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در نشست با کارکنان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مسولان محلی شهرستان شادگان بیان کرد:نسبت به خوزستان واقعا حساس هستم و عنایت ویژه ای در این خصوص خواهیم داشت.

وی گفت: ۸۶۰ هزار نفر نیازمند در مراکز نیکوکاری کشور خدمات دریافت می‌کنند و کمیته امداد امام خمینی(ره) به این مراکز نیکوکاری کمک می‌کند.
وی با بیان اینکه باید امدادرسانی را مردمی کنیم ادامه داد: باید در قالب تشکیل مراکز نیکوکاری و یا با استفاده از ظرفیت مساجد کمک کردن به نیازمندان را مردمی کرد، چون بسیاری از نیازمندان حاضر به زیرپوشش قرار گرفتن این نهاد نیستند.
بختیاری با بیان اینکه نباید از کار کردن خسته شویم افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) ماموریت سنگینی دارد تا بتواند گره مشکلات نیازمندان را باز کند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه فشار اقتصادی بر روی مردم بسیار زیاد است، ادامه داد: به انقلاب اسلامی بدهکاریم و اگر نگاه طلبکارانه داشته باشیم باخته‌ایم.

فرماندار شادگان نیز در این نشست بیان کرد: در شهرستان شادگان شرایط زندگی مبتنی بر یک اصول است و آن اصول کمک کرده تا حجم عمده کار بر کمیته امداد کاسته شود؛ احترام به سالمند و هم نوع، و نگاه طایفه‌ای اگر ساماندهی شود توانمندی زیادی را خواهد داشت.
امید صبری پور افزود: طایفه‌ها در این شهرستان مثل انجمن ها فعالیت می کنند و فقط باید در این موضوع ساماندهی انجام شود.
وی ادامه داد: درخواست مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شادگان این است که این اداره وضعیت ساختمانی بهتری داشته باشد.
صبری پور افزود: دارخوین از توابع این شهرستان است اما جاده مناسبی برای تردد به شادگان ندارد، و مددجویان برای مراجعه به اداره کمیته امداد در شادگان دچار سختی می‌شوند به همین دلیل نیاز است که اداره مجزایی در این منطقه تاسیس شود.
فرماندار شادگان بیان کرد: از شرکت های بزرگ منطقه درخواست کردیم که جذب مددجویان را در اولویت قرار دهند ولی در این راه نیاز به حمایت مسوولان در مرکز است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر ۲ روزه به خوزستان که از صبح امروز چهارشنبه آغاز شد در چند برنامه شرکت، و از چند طرح دیدن خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها