ساری-حجت الاسلام رعایتی در اولین اجلاسیه نماز سپاه کربلا گفت: نماز می‌تواند جامعه اسلامی را از شر تهدیدات، توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم نجات دهد.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۷۵
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اولین اجلاسیه نماز سپاه کربلا با شعار «نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه است» پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری،   حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و دیگر مسئولان در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد.

حجت الاسلام رعایتی در این اجلاسیه نماز را ستون دین دانست و گفت: نماز می‌تواند جامعه اسلامی را از شر تهدیدات، توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم  نجات دهد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که به برکت انقلاب اسلامی این فریضه الهی در جامعه جاری است، افزود: نماز نجات دهنده انسان از شرآسیب‌های اجتماعی  است.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه توجه به فرهنگ نماز و ترویج اقامه و جایگاه آن را مهم‌ترین راهکار دست‌یابی به نهادینه سازی نماز در فرهنگ جامعه دانست و خاطرنشان کرد: توجه به فرهنگ و ترویج اقامه نماز رسالت مهم سپاه کربلا است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در همین رابطه اضافه کرد: سپاه کربلا در راستای ترویج فرهنگ نماز  برنامه‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی متعددی را تدوین کرده است.

حجت الاسلام رعایتی در پایان سخنان خود به ساخت مساجد، خانه عالم و حسینیه‌ها، تجهیز نمازخانه‌ها در نواحی، پادگان ها، سایر نقاط مختلف و روستا‌ها  توسط سپاه کربلا هم اشاره کرد یادآور شد:  در راستای ترویج و تقویت فرهنگ نماز ایده‌های موفق و خادمین و مسئولین پرتلاش در ترویج این فریضه الهی معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها