دبیر ستاداقامه نماز مازندران:

همه نسبت به ترویج نماز در جامعه مسئول هستیم

ساری-دبیر ستاد اقامه نماز مازندران با اشاره به اینکه ترویج نماز و رفع مشکلات حوزه ترویج این فرضیه الهی فقط برعهده ستاداقامه نماز نیست گفت: همه ما نسبت به اقامه و ترویج نماز مسئول هستیم.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۸۸
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،اولین اجلاسیه نماز سپاه کربلا با شعار «نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه است» پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری،   حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و دیگر مسئولان در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی دبیر ستاد اقامه نماز مازندران با اشاره به اینکه ترویج نماز و رفع مشکلات حوزه ترویج این فرضیه الهی فقط برعهده ستاداقامه نماز نیست گفت: همه ما نسبت به اقامه و ترویج نماز مسئول هستیم.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید اینکه هر کسی در هر جایگاهی که باشد وظیفه ترویج نماز را برعهده دارد، تصریح کرد: ستاداقامه نماز استان مازندران از صاحبان ایده در جهت تولید محتوای این فرضیه الهی در بین آحاد مردم استقبال می کند.

دبیر ستاد اقامه نماز در مازندران با اشاره به ترویج نماز درمدارس، دانشگاه‌ها و ادارات خاطرنشان کرد: باید اقامه نماز جماعت در ادارات هم به صورت جدی پیگیری شود.

به گفته حجت الاسلام ابراهیمی ترویج نمار جلوی اختلاس، کم‌کاری و معضلات اجتماعی را خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار