آصفری گفت: فردا صبح هجدهم آذر ماه پنج استان نمایندگان و استانداران با آقای رئیس جمهور نشست مشترک دارند و استان های مرکزی، البرز، قزوین، زنجان و اردبیل در این نشست شرکت می کنند.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۲۲
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی،از دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی با رئیس جمهور خبر داد و گفت: فردا صبح هجدهم آذر ماه پنج استان نمایندگان و استانداران با آقای رئیس جمهور نشست مشترک دارند و استان های مرکزی، البرز، قزوین، زنجان و اردبیل در این نشست شرکت می کنند.

وی افزود: در خصوص مسائل استان مرکزی و شهر اراک به موضوعاتی چون آب خواهیم پرداخت چراکه کمبود آب خطراتی را برای کشاورزی و صنعت مردم به دنبال خواهد داشت که این مسئله پیگیری می شود و راه کارهای حل این معضل بررسی خواهد شد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس اظهار کرد: مسئله آلودگی هوای اراک موضوع دومی است که در نشست مشترک مجمع نمایندگان با رئیس جمهور مطرح می شود و با توجه به اینکه استان مرکزی و شهر اراک قطب صنعتی محسوب می شود مسئله دیگر صنایع مهم‌ است و نیاز است دولت به این حوزه توجه ویژه تری داشته باشد و در راستای حل مشکلات آنها گام ‌بردارد.

وی بیان کرد: پروژه های نیمه کاره در استان و شهر اراک از مسائل مهم دیگر است که در این نشست مطرح می شود و موضوعاتی مثل تامین اجتماعی، حقوق و دستمزد کارگران، همسان سازی حقوق بازنشستگان ، مسائل کشاورزان و راه های استان از جمله مباحث دیگر در این نشست مشترک است.

آصفری با انتقاد از دولت قبل مبنی از عدم برگزاری جلسه با مجمع نمایندگان استان بیان کرد: در طول دوران ریاست جمهوری آقای روحانی مجمع نمایندگان طی چندین مرحله از ایشان برای برگزاری جلسه درخواست داشتند که متاسفانه در طی ۸ سال گذشته مجمع نمایندگان هیچ دیداری با رئیس جمهور نداشتند.

وی افزود: هیچ گونه جلسه خصوصی بین مجمع نمایندگان استان‌ با رئیس جمهور برای پیگیری حل مشکلات در زمان ‌آقای روحانی برگزار نشد و این در حالی است که مجلس به عنوان نمایندگان مردم باید دغدغه ها و مطالبات مردم را پیگیری کنند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس ادامه داد: در دولت سیزدهم خوشبختانه رویکرد آقای رئیسی تعامل با مجمع نمایندگان استان برای پیگیری امورات استان و کشور است و این یک فرصت خوب برای رساندن دغدغه ها و مطالبات مردم‌است که هم‌دولت و هم مجلس باید از آن به خوبی استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: رویکرد دولت سیزدهم برای شنیدن مطالبات مردم از نزدیک هم به نفع مردم، هم دولت و هم نظام است و این نشان از مردمی بودن دولت است و مجلس هم از این فرصت طلایی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات