خبرهای داغ:
تویسرکان-جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: امروز هم دانشجویان ما در جنگ نرم فرهنگی و مجازی در برابر دشمنان و هر دخالت بیگانه‌ای ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۵۱
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان تویسرکان که به همت بسیج دانشجویی شهرستان برگزار شد، با اشاره به نامگذاری ۱۶ آذر ماه به عنوان روز دانشجو و حماسه‌های دانشجویان اظهار داشت: در سال ۳۲ و در زمانی که ایران و حکومت طاغوت در کشور یکی از مستعمره‌های آمریکا محسوب می‌شد، در دانشگاه تهران اولین جرقه‌های انقلاب را زدند که طی آن سه تن از دانشجویان شهید شدند.

وی ادامه داد: همچنین در چنین روزی در سال ۵۸ دانشجویان پیرو خط امام (ره) لانه جاسوسی را تسخیر کردند و به اسنادی مهم دست یافتند که امام عظیم الشان این اقدام را ارزشمندتر از موضوع انقلاب اسلامی دانستند چراکه با این اقدام دانشجویان اسنادی به دست آمد که باعث باز شدن قفل بسیاری از سوالات بود.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به اوایل جنگ بیان داشت: اقدامات دانشجویان به اینجا ختم نشد و حتی در دوره جنگ تحمیلی نیز دانشجویان در جبهه‌ها حاضر شدند و حماسه‌ها خلق کردند.

وی ابراز داشت: دانشجویانی، چون شهید باقری و باکری و دیگر شهدا آن روز با تدابیر خود در جنگ باعث پیروزی‌های پیاپی شدند و بعضی از آن‌ها نیز امروز در مقام ارشد نظامی ما قرار دارند و شهید شهبازی به عنوان فرمانده سپاه استان همان زمان در جنگ دانشجو هم بود و بعد‌ها به دلیل توانمندی‌های ایشان به عنوان فرمانده استان منصوب شد.

سردار فرجی عنوان کرد: در گروه‌های جهادی نیز این دانشجویان هستند که در خط مقدم خدمات‌رسانی قرار دارند و خلاق حماسه‌های بزرگی بوده‌اند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به توطئه‌های داخلی و خارجی اظهار داشت: بحران‌های امروز کشور نشان از دست‌های پشت پرده دارد و دانشجویان ولایت‌مدار که گوش به فرمان رهبری هستند فتنه‌های امسال را با هوشیاری خنثی و مشکلات کشور را با حذف موانع، مرتفع کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به اقتدار ایران اسلامی بیان کرد: همانگونه که دانشجویان در سال ۳۲ در برابر دست اندازی‌های ایادی استکبار ایستادند و در سال ۵۸ لانه کفر و جاسوسی را تسخیر کردند، امروز هم دانشجویان ما در جنگ نرم فرهنگی و مجازی در برابر دشمنان و هر دخالت بیگانه‌ای ایستادگی می‌کنند.

وی خطاب به دانشجویان گفت: حرمت استاد خود را در هر جا و مکانی محترم شمرید چراکه همانگونه که امیرالمومنین (ع) فرمود هر کس به شما چیزی آموزد شما را بنده خود کرده است و نیز در همه حال بدون در نظر گرفتن جناح‌های سیاسی مطالبه‌گر باشید چرا که رسالت شما این مطالبه‌گری‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات