مدیرکل رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، خطاب به مسئولانی که مسئولیتی بر دوش دارند گفت: باید به بهترین شکل ممکن در رفع مشکلات مردم گام اساسی برداشت چرا که استفاده نامطلوب از بُعد مسئولیتی نارضایتی مردم را به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۹۴
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دکتر علیرضا رحیم نیا در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: مردم در حال حاضر گرفتاری زیادی دارند و مسئولانی که مسئولیتی بر دوش دارند، باید به بهترین شکل ممکن در رفع مشکلات مردم در همۀ حوزه‌ها گام اساسی بردارند.

 وی با ذکر روایتی از امام جعفر صادق (ع) که می‌فرمایند: اگر کسی به فکر برطرف کردن مشکل مردم باشد، خداوند کمکش می‌کند و در کنار خود جایگاهی در بهشت بر او واجب می‌گرداند، افزود: اگر به نحو مطلوب از بُعد مسئولیتی استفاده نکنیم باعث نارضایتی مردم می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه بر همگرایی و هم‌افزایی بین نماینده، امام‌جمعه، فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهت حل مشکلات تأکید کرد.

همه از خدمات جهادی دانشگاه در شرایط سخت بهره‌ جستند

امام‌جمعه شهرستان گناباد با تبریک روز دانشجو و روز پرستار نیز گفت: برگشت و شروع به کار جناب احمدی که غرق خدمت به همشهریان باعث شد در این شرایط سخت و تورم مسئولیت بپذیرند یک نوع ایثار، نیکوکاری و خدمت به خلق است.
 
حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب با قدردانی از دکتر باذلی که در شرایط سخت کرونا زحمات زیادی کشیدند، افزود: گر چه بیشتر وقت‌ها شرایط قرمز در این شهرستان حاکم بود ولی از خدمات جهادی این دانشگاه همه بهره‌ جستند.

فعالیت کارآفرینی توأم با مسئولیت اجتماعی

سپس نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان با اشاره به اینکه معتقدم در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه گناباد یک الماس است و باید آن را پاس داشت، گفت: انتظار مردم از ریاست جدید این است که از همه ظرفیت‌های درون و بیرون دانشگاه علمی، پژوهشی، کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی به‌درستی استفاده شود.
 

محمد صفایی با اشاره به ایفای نقش نسل چهارم دانشگاه ادامه داد: نسل اول دانشگاه آموزشی، نسل دوم پژوهشی، نسل سوم  کارآفرینی و نسل چهارم دانشگاه باید علاوه بر فعالیت کارآفرینی را توأم با مسئولیت اجتماعی داشته باشد و تا به لحاظ مرجعیت علمی یک جایگاه مهم در عرصه ملی و منطقه‌ای داشته باشیم.

 وی استفاده از ظرفیت توریست درمانی و فراهم شدن رشته پزشکی با پذیرش دانشجویان خارجی در این دانشگاه را مفید دانست و تصریح کرد: ما عضو دائم پیمان شانگهای شده‌ایم و نیاز داریم این رشته را هم در دانشگاه گناباد داشته باشیم.

ام الغرای درمانی جنوب خراسان هستیم

در پایان فرماندار گناباد با قدردانی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی که در شرایط سخت تحریم توانستند با توکل به خدای متعال با این معضل کرونا مبارزه کنند گفت: دانشگاه اقدامات بی‌نظیری در این خصوص انجام داده که نمی‌توانیم از تلاش‌های مدافعان سلامت به نحوه شایسته قدردانی کرد.

 حامد قربانی با اشاره به اینکه از سال ۹۴ و روند شکل‌گیری جدید دانشگاه آغاز شد و جذب هیئت‌علمی و افزایش رشته‌های دانشگاهی باعث شد در جنوب خراسان به‌عنوان ام الغرای درمانی معروف شویم افزود: یکی از درخواست‌های ما از رئیس جدید این است که حوزه سرزمینی دانشگاه علوم پزشکی گناباد علاوه بر گناباد و بجستان به  شهرستان‌های هم‌جوار مثل قاین، خواف، رشتخوار و فردوس گسترش پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها