خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

روحانیت در وسط خط مقدم خدمت به مردم است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حوزه و روحانیت در کمک به مردم همواره در وسط میدان و خط مقدم حضور داشته و همه این خدمات با توجه به کارویژه های روحانیت انجام شده و می بایست در آینده نیز با قوت هر چه بیشتر تداوم پیدا کند.
کد خبر: ۹۳۹۹۰۰۲
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در همایش بصیرتی روحانیون و مبلغین استان قزوین که در سالن اجتماعات ثارالله سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد، گفت: اگر آمریکا نیروهای پیشتاز انقلاب را مورد هجمه قرار می‌دهد نباید متعجب شد، زیرا دشمن تحمل دین حافظ و پاسدار انقلاب را ندارد و و اقدام آمریکا، پیوند سپاه، بسیج و ارتش را زیادتر کرد

وی خاطرنشان کرد: امروز رسالت روحانیون نه فقط حامی جبهه‌های انقلاب و تشویق و ترغیت رزمندگان در جنگ نرم است، بلکه روحانیون فرمانده جبهه انقلاب هستند و باید در صحنه باشند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن فهمیده که عامل پیروزی ملت ایران، فرهنگ شهادت است و به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی را جز به وسیله مردم ایران نمی‌توان نابود کرد و تنها راه این است که فرهنگ شهادت طلبی و ارزش‌های اسلامی را از مسلمانان بگیرد، البته این خواب را به گور خوا هند برد

حاجی صادقی ادامه داد: امتی که با ولایت گره خورده باشد، هیچ قدرتی نمی تواند آن را بشکند، چرا که امت متصل به ولایت شکست ندارد.

وی اظهار کرد: انقلاب اکنون صادر شده و دشمن حق دارد از این انقلاب احساس خطر کند چرا که مرگ تدریجی او را رقم زده است و رژیمی که زمانی شعار نیل تا فرات سر می داد امروز خود را پشت دیوار های بتنی مخفی کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: امروز روحانیت پشتیبان جبهه های جنگ نرم نیست؛ بلکه فرمانده آن است؛ دشمن در این جنگ با تهاجم فکری مغز ها و با تهاجم ارزشی دل هارا تسخیر می کند

حاجی صادقی تصریح کرد: بزرگ ترین خدمت را به مردم روحانیت می کند و امروز دنبال این باشیم که حوزه سنگر نشین ناب و افرادی را تربیت نماید که بتوانند در این جبهه فرماندهی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از صحنه هایی که باید روحانیت همواره وارد شود شبهات است و شبهاتی که در ابعاد مختلف القاء می کنند را باید پاسخ دهند.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای ارزشمند و ماندگار گروهای جهادی به ویژه روحانیت در عرصه مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون اقدامات خوبی در جبهه مقابله با کرونا و حفظ سلامتی مردم انجام داد که می توان به گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی، فرهنگ سازی رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کمک به کادر درمان، مشارکت در اجرای طرح کمک مومنانه و ... اشاره کرد.

حاجی صادقی عنوان کرد: حوزه و روحانیت در کمک به مردم همواره در وسط میدان و خط مقدم حضور داشته و همه این خدمات با توجه به کارویژه های روحانیت انجام شده و می بایست در آینده نیز با قوت هر چه بیشتر تداوم پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نقش روحانیت در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی اثرگذار است و این امر در مبارزه با بیماری کرونا نه تنها در استان بلکه در سراسر کشور به خوبی مشهود بود.

وی اظهار کرد: روحانیان هیچ گاه خود را جدا از مردم ندانسته و همیشه همپای مردم برای رفع مسائل و مشکلات پیش آمده برای کشورمان ورود جدی داشته و در بیشتر مواقع نیز حتی جلوتر از سایر اقشار به میدان آمده اند.

ارسال نظرات