خبرهای داغ:

به مناسبت میلاد اسوه صبر حضرت زینب (سلام الله علیه) ویژه برنامه ای در ستاد لشکر امام حسین(ع)برگزار گردید.

برنامه میلاد حضرت زینب کبری (سلام الله علیه) با حضور پایوران لشکر 14 امام حسین (علیه السلام ) در حسینیه ثارالله این لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۰۸۷
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) برنامه میلاد حضرت زینب کبری (سلام الله علیه) سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رئیسیان در جمع پایوران لشکر 14 امام حسین (علیه السلام ) در حسینیه ثارالله این لشکر برگزار شد.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام رئیسیان ضمن تبریک بمناسبت میلاد حضرت زینب (سلام الله علیه) گفت : زمانی که حضرت زینب به دنیا آمد به حضرت علی (علیه السلام) گفتند که برای این کودک نامی انتخاب کند ، حضرت علی فرمودند بگزارید پیامبر اسمی انتخاب کنند ، پیامبر با اینکه سفر بودند بعد از سه روز وقتی تشریف آوردند وموضوع را شنیدندفرمود:من این امر را به خداوند واگذار میکنم،در این حین جبرئیل بر پیامبرنازل شد وفرمود:خداوند می فرماید نام این کودک را (( زین اب ، یعنی زینت پدر))قرار دهید که بعد ها به زینب نام گرفت.

ایشان در ادامه به رشادتها وشجاعتهای حضرت زینب کبری (سلام الله علیه)اشاره نمود و و ادامه داد:حضرت زینبی که جز محارم نزدیک هیچکس وی را ندیده بود وصدایش را نشنیده بود در جایی مثل بعد از واقعه کربلا احساس میکند که باید به میدان بیاید،باید وارد صحنه شود ویزید ویزیدیان ملعون را رسوا کند تا کربلا در کربلا نماند.

این سخنران افزود : اگر حضرت زینب بعد از واقعه عاشورا نبود دشمنان ، اسلام یزیدی و اسلامی که معاویه ارائه داده بود را به مردم عرضه می کردند و امام حسین (علیه السلام)و یارانش را خارجی معرفی کرده و در این صورت بعد از واقعه عاشوراهیچ قیامی هم شکل نمی گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها