بیانیه حوزه دانش آموزی سپاه آرادان در پی رحلت مادر شهید فتح الله نوروزی

حوزه دانش آموزی سپاه ناحیه شهرستان آرادان به مناسبت رحلت مادر شهید دانش آموز فتح الله نوروزی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۹۱۷۰
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، حوزه دانش آموزی سپاه ناحیه شهرستان آرادان به مناسبت رحلت مادر شهید دانش آموز فتح الله نوروزی بیانیه ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم گرانقدر شهیددانش اموز فتح الله نوروزی
سلامٌ علیکم
ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه « حاج خانم ایران رامه.» مادر گرامی دانش اموز شهید معزز «فتح الله نوروزی » از شهرستان‌ آرادان استان سمنان را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزند عزیز خویش، در ادامه راه آن شهید معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدش قرین رحمت ربوبی گردند.
حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی ۹دی آرادان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار