معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

برنامه های فرهنگی در راستای تحقق تمدن اسلامی برگزار شوند/گسترش فرهنگ بسیج راهکار حل مشکلات است

بذرافکن گفت: تشکیل تمدن اسلامی یکی از اهداف مهم تشکیل انقلاب اسلامی است که حضرت امام(ره) این مسیر نورانی را پیش روی ماگذاشت و امروز برنامه های فرهنگی باید در راستای تحقق تمدن اسلامی برگزار شوند.
کد خبر: ۹۳۹۹۱۸۱
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، مجید بذرافکن معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در آئین اختتامیه جشنواره رسالت ماندگار گفت: ابتکار عمل بسیج ناحیه اراک در برگزاری جشنواره رسالت ماندگار با اهداف مهم نشان از عزم و اراده جهادی بسیجیان دارد که کاملا قابل تقدیر است و می تواند به عنوان الگویی مورد استفاده قرار گیرد.

بذرافکن اظهار کرد: همت و اراده بسیجی و جهادی راهکار کلیه مشکلات است و در طول این سال ها بسیج همواره در صحنه های مختلف موفق عمل کرده و در گام دوم انقلاب نیازمند تفکر و روحیه بسیجی هستیم.

وی ادامه داد: کار فرهنگی در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه فرهنگ به منزله هوا برای تنفس است و این هوا باید پاک باشد و البته کار فرهنگی باید خروجی مناسب داشته باشد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تشکیل تمدن اسلامی یکی از اهداف مهم تشکیل انقلاب اسلامی است که حضرت امام(ره) این مسیر نورانی را پیش روی ماگذاشت و امروز برنامه های فرهنگی باید در راستای تحقق تمدن اسلامی برگزار شوند.

بذرافکن گفت: بسیج بدون هیچگونه چشم داشتی بزرگترین و تاثیرگذارترین برنامه ها را انجام می دهد و در طول بیماری کرونا بسیج با روحیه ایثار، جهاد و ازخودگذشتگی علاوه بر اینکه تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد کارآمدی خود را بار دیگر نشان داد.

وی اظهار کرد: امروز دشمن در فضای مجازی به دنبال نا امیدی مردم ایران است و دشمنان اراده کرده اند که برای مردم ایران خیرخواهی نکنند و در این مسیر فتنه انگیزی می کنند و البته دشمنان برای خودشان هم خیرخواهی نمی کنند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: تکثیر روحیه جهادی و گسترش فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی یک ضرورت مهم است که لازمه آن میدان دار بودن بچه های خوش ذوق فرهنگی و بسیجی می باشد.

وی ادامه داد: بسیج با ارائه عملکرد درخشان در حوزه های مختلف دنبال الگوسازی است و لذا فرهنگ و الگوی بسیجی باید در همه زمینه ها گسترش پیدا کند و فراگیر شود.

بذرافکن یادآور شد: تلاش های بسیج در بخش های مختلف جامعه نمود عملیاتی دارد و البته باید کار فرهنگی در کنار اقدامات بسیج بیشتر مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: بسیج برای رسیدن به قله های بلند تلاش می کند و لازمه آن انسجام و هم افزایی همه جانبه است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج بهترین روش موفقیت را ارائه داده و این نیاز به تبیین و توسعه دارد که باید در همه بخش ها فراگیر شود.

بذرافکن اضافه کرد: استان مرکزی در همه بخش ها قهرمانان ، افتخارات و الگوهای موفقی دارد که باید به خوبی به نسل جوان و جامعه معرفی شوند و لازمه آن داشتن روحیه بسیجی و پیوست فرهنگی در اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: مدل جهادی بسیج در بسیاری از بخش های جامعه موفق و کارآمد عمل کرده و باید تکثیر شوند و لازمه این کار ارائه کارهای فرهنگی در اقدامات و یا داشتن پیوست فرهنگی است.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار