خبرهای داغ:

1000 دانش آموز سمنانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

مسئول اردویی و راهیان نور و گردشگری استان سمنان گفت: اعزام یک هزار دانش‌آموز استان سمنان به اردوی راهیان نور در سال تحصیلی جاری هدف گذاری شده است.
کد خبر: ۹۳۹۹۳۳۸
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

حیدر عربی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در سمنان از برنامه‌ریزی‌های جدید برای اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی خبر داد و اظهار داشت: امسال این اردو به دو شیوه حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اعزام دانش‌آموزان استان سمنان به اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب از بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

مسئول اردویی و راهیان نور و گردشگری استان سمنان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای اعزام یک هزار دانش‌آموز دختر و پسر به صورت حضوری به اردوی راهیان نور انجام شده است.

عربی بیان کرد: اعزام حضوری دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب برگزاری اردوی راهیان نور مشروط به مصوبات و شرایط کرونایی است، به هر حال در حال حاضر برنامه‌ریزی برای اعزام حضوری در حال انجام است و مباحث مربوط به تأمین منابع مالی با استانداری سمنان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا اردوهای راهیان نور به جهت حفظ سلامت دانش‌آموزان سال گذشته برگزار نشد گفت: تعداد دانش‌آموزان اعزامی از استان سمنان قبل از شیوع کرونا به اردوهای راهیان بیش از سه هزار نفر بود.

مسئول اردویی و راهیان نور و گردشگری استان سمنان تأکید کرد: تصمیم‌گیری قطعی برای تعداد نفرات اعزامی بر اساس شرایط کرونایی انجام می‌شود؛ بدین ترتیب که اگر شرایط در زمان قرمز یا نارنجی کرونایی باشد، از تعداد نفرات اعزامی نیز کاسته می‌شود.

عربی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت حضوری، ضمن تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی گفت: همزمان با اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی به صورت حضوری، تمهیدات لازم جهت استفاده سایر دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری و با استفاده از بستر فضای مجازی اندیشیده شده است.

وی گفت: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی و دیدن یادمان‌های شهدا موجب آشنایی هر چه بیشتر این نسل با فرهنگ ایثار و شهادت و دستاوردهای دوران دفاع مقدس می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها