خبرهای داغ:

چراغ خانه بخت ۱۹۰ زوج نیازمند با کمک خیرین استان سمنان روشن شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۹۰ زوج جوان راهی خانه بخت شدند و ۱۴۷ زوجِ در شرف ازدواج، در انتظار همدلی شما مردم نیک اندیش هستند.
کد خبر: ۹۳۹۹۵۲۰
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیده فاطمه تقوی، با بیان اینکه ۱۹۰ زوج نیازمند در شُرف ازدواج با کمک دو میلیارد ۲۶۶ میلیون تومانی خیرین و کمیته امداد راهی خانه بخت شدند تصریح کرد: کمیته امداد برای تحکیم بنیان خانواده در بدنه خود کارکرد‌های مختلفی را برای حمایت از زوج‌های جوان منظور کرده است.
وی تصریح کرد: از این بین علاوه بر نوعروسان تحت حمایت؛ به دختران نیازمند کمک هزینه ازدواج مجدد پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه پسران تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان نیز کمک هزینه ازدواج برای ازدواج مجدد ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: ۳۴ فقره کمک‌هزینه به این زوج‌ها در شرف ازدواج مساعدت شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه هدیه ازدواج ۱۳ تا ۲۵ میلیون تومانی به نوعروسان اهدا خواهد شد، تصریح کرد: هدف از اجرای این قبیل طرح‌ها و فعالیت در حوزه ازدواج جوانان درواقع کمک به پایداری زندگی در زوج‌های جوان و تشویق این بخش از جامعه به تشکیل خانواده است.
سیده فاطمه تقوی خاطرنشان کرد: ۱۴۷ زوج در شُرف ازدواج در انتظار همدلی شما مردم نیک اندیش استان سمنان هستند تا راهی خانه بخت شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار