خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

دشمنان انقلاب اسلامی بدنبال دامن زدن به اختلافات مذهبی هستند/بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران وحدت است

سردار ملک شاهکوهی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان بدنبال دامن زدن به اختلافات مذهبی بوده اند.
کد خبر: ۹۳۹۹۹۷۰
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

دشمنان انقلاب اسلامی بدنبال دامن زدن به اختلافات مذهبی هستند/بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران وحدت است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان صبح امروز در اولین همایش ملی "نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم" که در دانشگاه فرهنگیان شهرستان گرگان برگزار شد اظهار کرد: با لطف خداوند متعال، انقلاب اسلامی گام دوم خود را شروع کرده است و همانطور که شاهد هستیم تاکنون ۳ سال گذشته است و صبوری و استقامت است که به استمرار و پایداری در این راه کمک می کند.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های قطعی و همیشگی دشمنان انقلاب، دامن زدن به اختلافات مذهبی بوده است.

ملک شاهکوهی ادامه داد: در دو سال اخیر شاهد فرار آمریکایی ها از منطقه هستیم ولی همچنان می بینیم که این دشمن دیرینه جمهوری اسلامی ایران، به شدت بدنبال دامن‌زدن به اختلافات است.

فرمانده سپاه نینوا اشاره ای به اتفاقات اخیر کرد و گفت: در شرایط کنونی که باید وحدت را حفظ کنیم، شخصی سخنرانی می کند و حرف هایی می‌زند که این سخنرانی ها بازی کردن در زمین دشمن است و باعث کامل کردن پازل دشمنان‌ میشود.

وی با بیان اینکه نباید به این اختلافات دامن بزنیم عنوان کرد: در این شرايط وظیفه ی ما این‌است که به اختلافات دامن نزنیم و اگر این کار را انجام دهیم این یک خطای استراتژیک و راهبردی است چرا که دشمنان به دنبال ایجاد جنگ و اختلافات مذهبی در جهان هستند و هدف آنها این است که ریشه این اختلافات در جمهوری اسلامی ایران باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: علمای اهل تسنن اولین‌ کسانی بودند که در این شرایط موضع گیری کردند و ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان دادند و من از آنها کمال تشکر و قدردانی را خواهم‌ کرد.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان اذعان کرد: با وجود مراجع قانونی نیازی نیست که خود را درگیر این حواشی بکنیم چرا که جمهوری اسلامی با هر کسی که به مقدسات مذاهب، چه تشیع و چه اهل تسنن، توهین نماید برخورد شدیدی خواهد کرد پس سفارش میکنم که خویشتن داری خود را حفظ کرده و خود را دشمن شاد نکنیم چرا که بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران وحدت است.

ملک شاهکوهی در پایان خاطر نشان کرد: اختلافات مذهبی در کشور وجود دارد و کسی منکر آن نیست ولی جای بحث آن در کوچه و بازار نیست زیرا همین‌ مسائل کوچک تبدیل به مسائل امنیتی میشود و دشمن دنبال همین اتفاقات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار