خبرهای داغ:
مسول  بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

طرح ملی لاله های روشن در ۷۲ مدرسه شهرستان قزوین برگزار شد

انصاری نژاد از اجرای طرح ملی لاله های روشن در ۷۲ مدرسه شهرستان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۰۱۷۰
|
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

قزوین_محسن انصاری نژاد، مسول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج عنوان کرد: امروز امنیت و پیشرفت کشور را مدیون خون شهدایی هستیم که برای دفاع از ایران اسلامی در مقابل دشمن ایستادند و شربت شهادت نوشیدند.

انصاری نژاد مقاومت را اصل جدایی‌ناپذیر از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس دانست و با بیان اینکه در جبهه‌ای که حق بود و باطل در مقابل آن قرار داشت، فرزندان این ملت لباس مبارزه بر تن کردند و نگذاشتند سنگر خالی بماند و دشمن را در رسیدن به اهداف‌شان ناکام گذاشتند.

محسن انصاری نژاد ادامه داد: دانش‌آموزان نیز سنگر درس و مدرسه را رها کردند و در سنگر جهاد و ایثار و شهادت، رزم‌آفرینی کردند و در این راه به مقام شهادت که بالاترین درجه کمال انسانی است دست یافتند.

مسول  بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین با اشاره به طرح ملی «لاله‌های روشن» گفت: این طرح که از دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود شاهد ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین سیره شهدای سراسر کشور در قالب آموزه‌های دینی و معارف اسلامی هستیم.

وی اضافه کرد: طرح ملی «لاله‌های روشن» طرحی تأثیرگذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و چراغی در مسیر روشن عشق و معرفت الهی است که همت و تلاش آموزش و پرورش را می‌طلبد.

انصاری نژاد ساخت المان را در پاسداشت یاد و خاطره شهدا کاری ارزشمند دانست و با بیان اینکه المان شهدا سمبل و نشانه‌ای از حماسه‌های جاویدان فرزندان ایران اسلامی است، گفت: حرمت و جایگاه شهدا با ساخت یادمان‌های شهدا باید در جامعه حفظ شود و مکانی برای زیارت عاشقان و دلباختگان شهدا خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار